افشين قلي پور گفت: تلاش "سيروس مقدم" براي "بچه‌هاي نسبتاً بد" آن را به عنوان اثري ماندگار به ثبت مي‌رساند.

"افشين قلي پور" مدير توليد سريال "بچه هاي نسبتاً بد" و طرح اوليه اين كار، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: تمام سعي خود را كردم تا هر آنچه كه مورد نياز ّسيروس مقدمّ و ّسيد كمال طباطبائيّ بوده را انجام دهم.
 
وي افزود: سريال بچه‌هاي نسبتاً بد از چند سال گذشته به قلم پيمان عباسي به نگارش در آمده بود و با طباطبايي به طور دائم در خصوص اين پروژه صحبت مي‌كردند. 

قلي پور با اشاره به همكاري نكردن الهام غفوري در اين پروژه با همسرش سيروس مقدم تصريح كرد: زمان نگارش بچه‌هاي نسبتاً بد، نويسنده و تهيه كننده در سال‌هاي گذشته با هم موارد مذاكره شده بودند و پس از اتمام كار، ساخت آن به سيروس مقدم پيشنهاد شد.
 
مدير توليد اين مجموعه تلويزيوني با اشاره به همكاري‌اش با سيروس مقدم، اظهار داشت: در پليس جوان، با سيروس مقدم، همكاري داشتم و او فردي بسيار با تجربه و متبحر در كار خود است.

قلي پور درخصوص همكاري همه اعضاي تيم با يكديگر گفت: خوشبختانه هيچگاه سيروس مقدم، نگذاشت كه تشنجي وارد تيم و گروهش شود و همه عوامل بسيار متبحر، كار را پيش بردند. 

وي افزود: با همه اعضاي تيم بچه هاي نسبتاً بد، همكاري داشته‌ام و تمامي در تلاش براي انجام كاري كيفي و مورد پسند مخاطب بوديم. 

مديرتوليد بچه‌هاي نسبتاً بد، با اشاره به همكاري‌اش با تيم جوان بازيگران تصريح كرد: به نسبت كارهاي انجام شده، تيم بچه‌هاي نسبتاً بد، را بيشتر جوانان تشكيل داده‌اند و اين كار از صحنه‌هاي اكشن و ملودرام خاصي برخوردار است. 

قلي پور با اشاره به رساندن كار براي ماه مبارك رمضان اظهار داشت: سيروس مقدم ركورد سريال سازي را شكسته است و كار چند ماهه را در 2 ماه و چند روز به پايان رساند ولي به هر صورت عواملي باعث شد كه اين سريال در ماه مبارك رمضان روي آنتن نرود. 

وي خاطر نشان كرد: با توجه به دقت تيم و تلاش سيروس مقدم و با نگاهي به طرفدارانش به طور قطع بچه‌هاي نسبتاً بد با وجود موضوع و تكنيك‌هاي خاص در ذهن مردم ماندگار مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار