عضو حزب اعتماد ملي از گفتگوي خود با محتشمي خبر داد و گفت: فعلا در این حوزه قصد اظهار نظر ندارم.

"محمدجواد حق‌شناس" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  درباره اختلافات پيش آمده اخیر خود در سمت سخنگویي شوراي هماهنگي جبهه اصلاح‌طلبان گفت: فعلا در این حوزه قصد اظهار نظر ندارم اما طی گفتگوهایی که با محتشمی انجام دادیم قرار است در هفته آینده جلسه‌ای درخصوص بررسی این موضوع تشکیل شود.

وی در رابطه با امکان حضور خبرنگاران در این نشست اظهار داشت: اگر امکان حضور خبرنگاران در این جلسه محیا شود پیش از برگزاری اطلاع‌رسانی‌هاي لازم انجام خواهد گرفت.

عضو شوراي مرکزي اعتماد ملي در رابطه با جریان نامه اصلاح‌طلبان به اوباما بیان کرد: دو جبهه اصلاح طلب و اعتدال‌گرا با موافقت دبیران خود تصمیم به ارسال نامه به اوباما را گرفتند.

حق‌شناس در پایان با اشاره به شایعات اخیر مبنی بر وجود اختلافات و تناقضات درون‌حزبی خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه اختلاف و یا مشکلی درون حزبي وجود ندارد.

اين در حاليست كه "مجيد محتشمي" هفته‌ گذشته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با تكذيب ارسال نامه به اوباما از سوي جبهه اصلاح‌طلبان اظهار داشت: تهيه نامه از سوي اقليتي در جبهه اصلاح طلبان به صورت خود سرانه صورت گرفت.(اينجا)

گفتني‌است؛ طبق فكسي كه 20 مهرماه در اختيار خبرگزاري‌ها قرار گرفت، "محمد جواد حق‌شناس" به عنوان سخنگوي جبهه‌ي اصلاح‌طلبان انتخاب شد، اما ديري نپاييد كه "مجيد محتشمي" تغيير در تركيب هيئت رئيسه جبهه اصلاح‌طلبان را تكذيب كرد.(اينجا)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار