در مراسمي از قاريان برتر مسابقه قرآني " ان للمتقين مفازا" شبكه جهاني الكوثر قدرداني شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، نفرات برتر ششمين دوره مسابقه بين المللي تلويزيوني قرآن كريم در شبكه الكوثر  جوايز خود را در تهران دريافت كردند .. آقايان كبيرقلندرزاده از افغانستان رتبه اول، علي شيرزاد از ايران رتبه دوم ، جواد حسني از افغانستان رتبه سوم، محمد جعفري از ايران رتبه چهارم و مصطفي الزين ابراهيم از مصر رتبه پنجم اين دوره از مسابقات را كه در ماه مبارك رمضان در شبكه الكوثر برگزار شده بود ،كسب كرده بودند.
 
در مراسمي كه در شبكه جهاني الكوثر برگزار شد ،قاريان برتر اين جوايز را كه به ترتيب رتبه ، ‌از پنج هزار تا يك هزار دلار بود به همراه لوح تقدير از مدير شبكه جهاني الكوثر دريافت كردند .
 
نفرات برتر اين مسابقه قرآني در مدت حضور خود در ايران به زيارت حرم مطهر امام رضا عليه السلام مشرف شدند و دو تلاوت مجلسي براي زائران حرم مطهر آن امام همام اجرا كردند علاوه برآن در محفل انس با قرآن جامعه قاريان افغان در مشهد مقدس نيز تلاوت قرآن كردند.
 
همچنين حضور در حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) و تلاوت در محفل قرآني آن حرم مطهر و بازديد از حسينيه جماران و تلاوت آياتي از كلام الله مجيد در آن مكان معنوي از ديگر برنامه‌هاي تدارك ديده توسط الكوثر براي اين قاريان بود.
 
از ديگر برنامه هاي جانبي اين قاريان مي‌توان به حضور در برنامه هاي راديو قرآن،سيماي قرآن وشبكه جهاني الكوثر وهمچنين بازديد از مجموعه فرهنگي و تاريخي سعد آباد ،برج ميلاد و بازار تهران  اشاره كرد.
 
شبكه جهاني الكوثر هر سال در ماه مبارك رمضان مسابقه بين المللي قرآني تلويزيوني " ان للمتقين مفازا " را در سطح وسيعي برگزار كرده است . بيش از 100 قاري از 25 كشور جهان در اين مسابقات شركت مي‌كنند ، به طوري كه اين مسابقه به يكي از مسابقات بين المللي مهم براي قاريان جهان تبديل شده است و هرساله درخواست‌هاي زيادي از قاريان اين كشورها براي شركت در اين مسابقه قرآني براي شبكه الكوثر ارسال مي‌شود.
برچسب ها: مسابقه ، قرآنی ، الکوثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار