رییس اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی: گفت: متاسفانه استان آذربایجان غربی از نظر تامین اعتبارات از سوی دولت در وضعیت مطلوبی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سرهنگ"علی اصغر احمدی" افزود: استان آذربایجان غربی با برخورداری از منابع غنی و هم مرز بودن با سه کشور از نظر مالی و تامین اعتبار از سوی دولت با مشکل مواجه است یعنی آذربایجان غربی جزء 12 استان کشور است که از اعتبارات کشوری کمی برخوردار میباشد.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی در خدمات رسانی به بازنشستگان نیرو های مسلح و غیره در حد مطلوبی است گفت: با مدیریت اساسی و برنامه هایی که اجرا میشود در سطح استان نزدیک به 300 هزار نفر تحت خدمات درمانی و مالی میباشند.

سرهنگ احمدی در ادامه تصریح کرد: در سطح استان 14 دفتر خدمات الکترونیکی و 18 دفتر بیمه کوثر در حال فعالیت می باشند که در آینده نزدیک این رقم به 30 دفتر افزایش میابد .

رییس اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی: در پایان با اشاره به برنامه هایی اجرایی در هفته دفاع مقدس، گفت: همایش بزرگ پیاده رویی خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح آذربایجان غربی، مراسم تجلیل از 500 نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح استان، مراسم تجلیل از 90 نفر از فرماندهان دوران 8 سال دفاع مقدس، مسابقات تنیس روی میز بازنشستگان نیروهای مسلح کل کشور به میزبانی آذربایجان غربی با حضور 150 نفر شرکت کننده از جمله برنامه های اجرایی در هفته دفع مقدس می باشد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.