نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مخالفت با حضور صالحی امیری در وزارت ورزش و جوانان سیاسی کاری است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "محمدقسیم عثمانی" نماینده مردم بوکان، در صحن علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت:‌ قبل از دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از رئیس جمهور برای انتخاب وزیر علوم تشکر می‌کنیم.

وی افزود: این گونه روش‌هایی که از سوی رئیس جمهور اتخاذ می‌شود جریان اعتدال را به عنوان یک شیوه برای جلوگیری از افراط مطرح می‌کند به طوریکه رئیس جمهور کشورمان به خاطر منافع ملی کشور حاضر شد روی خواسته‌های شخصی خود پا بگذارد.

این نماینده مجلس افزود: دولت یازدهم دولت تعامل و خواهان هم افزایی در راستای پیشبرد منافع کشور است.

عثمانی درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تاکید کرد: اگر به برنامه‌های صالحی امیری دقت ویژه‌ای داشته باشیم مشاهده می‌کنیم که وی در اولویت‌های خود رفع بی عدالتی را سرلوحه قرار داده است، موضوعی که متاسفانه امروز در سرانه ورزشی کشورمان به مرور یافت شده و اختلاف بین سرانه‌های ورزشی در نقاط مختلف کشور از صفر تا بیست است.

نماینده مردم بوکان با بیان اینکه بیشترین مخالف صالحی امیری از حمایت کنندگان مافیای ورزش در کشور هستند، تصریح کرد: مبارزه با مافیای ورزش و جلوگیری از سیاسی کاری از برنامه‌های مهم صالحی است که به آن توجه ویژه‌ای شده است.

عثمانی با اشاره به اینکه ورزش را نباید سیاسی کنیم تصریح کرد: مخالفت‌ها با صالحی امیری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، سیاسی کاری است.

عضو کمیسیو برنامه و بودجه تاکید کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های کاری که باید در حوزه ورزش به آن توجه شود ارتقاء سطح ورزش روستایی است به طوریکه ما شاهدیم روستاییان ما منتظر یک توپ فوتبال هستند در حالیکه در استان‌هایی مثل اصفهان و تهارن میلیاردها تومان به یک ورزشگاه می‌دهند.

عثمانی تصریح کرد: رفع محرومیت از برنامه‌های اصلی صالحی در وزارت خانه ورزش است.

نماینده مردم بوکان با اشاره به  اینکه ورزش ما از اخلاق فاصله گرفته است، اظهار داشت: حضور منسجم و فعالانه مردم در ورزش از برنامه‌های اصلی صالحی امیری است و امیدواریم با حضور وی، این وزارتخانه در پیشبرد اهداف نقش خوبی داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: ما در همه مقولات دارای آموزش‌هایی هستیم اما متاسفانه برای آموزش خانوادگی زن و شوهر برنامه‌ای نداریم، اما مشاهده می‌کنیم که صالحی امیری قصد دارد آموزش را در خانواده ارتقاء دهد که این موضوع سبب کاهش طلاق خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار