مراسم صبحگاه مشترك پدافند غير عامل در دبيرستان علامه حلي منطقه 11 شهر تهران با حضور مسئولین سازمان پدافندغیرعامل کشور ، استانداری و وزارت آموزش و پرورش وجمعی از دانش آموزان برگزارشد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار جلالی رییس سازمان پدافند کشور در مراسم صبحگاه مشترك پدافند غير عامل گفت :توسعه علم مبتني بر امكانات داخلي و تبديل آن به فناوري يكي از راه هاي مقابله با توطئه هاي دشمنان است.
 
وي با اشاره به اهداف سند چشم انداز در افق 1404 كه ايران را در جايگاه اول منطقه ترسيم نموده اضافه كرد براي دستيابي به چنين هدفي لازم است با تكيه بر امكانات دروني هرچه بيشتر براي تقويت علمي خود تلاش كنيم و اين علم را به تكنولوژي تبديل نموده و با كمك مراكز صنعتي به توليد و ثروت برسانيم تا اقتدار كشور محفوظ بماند.
 
سردار جلالي دانش آموزان مدرسه علامه حلي را سربازان و افسران جبهه توليد علم توصيف كرد و افزود: مهمترين سرمايه هر كشور منابع انساني كارآمد آن جامعه است و دشمنان نيز با شناخت اين عامل مهم سعي مي نمايند با عمليات مختلف و تهاجم  سايبري سرمايه انساني را هدف قرار دهند.
 
رئيس سازمان پدافند غير عامل تلاش دشمن به منظور  تاثير گذاري بر زير ساخت هاي كشور، از جمله جاده ها ، سد ها، صنايع و كارخانجات از طريق عمليات سايبري را شيوه جديد دشمن برشمرد و اضافه كرد : امروزه تهاجم سايبري  جاي تهاجم فيزيكي و سخت افزاري را گرفته است. لذا بايد بكوشيم تا در اين عرصه نيز جايگاه خود را ارتقاء دهيم .
 
 در این صبحگاه مشترک موحد فرمانده پدافند غير عامل وزارت آموزش و پرورش  در این برنامه با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بر هوشياري كامل افزود : ماموريت مهم پدافند غير عامل تلاش براي شناسايي ، كنترل تاثير تهديد ها، مديريت و كاهش و به صفر رساندن آن هاست .
 
 وي تصريح كرد : امروز پدافند غير عامل به دنبال آن است كه با رصد دقيق، عوامل تهديد كننده كشور را شناسايي و پايش نمايد.
 
شايان ذكر است :در پايان اين مراسم از سند راهبردي پدافند غير عامل آموزش و پرورش و پورتال جامع دانش آموزي پدافند غير عامل رونمايي شد.

برچسب ها: صبحگاه ، پدافند ، تهران ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار