مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بسیج تمثیل شجره طیبه است، گفت: بسیجیان باید با تکیه بر جهاد علمی بر کرسی قدرت بنشینند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام نیکزاد عیسی‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران در گردهمایی دانشجویی و دانش‌آموختگان بسیجی این دانشگاه در تالار ابن‌سینا با بیان اینکه بسیج تمثیل شجره طیبه است، اظهار داشت: هرگاه قرآن بخواهد حقیقتی ماندگار را بیان کند بهترین بیان را در قالب تمثیل می‌گوید.

وی افزود: قرآن کریم برخی از واقعیت‌های زندگی ما را به درخت مقدس و پاکی تشبیه می‌کند که ریشه ثابت و مستحکمی دارد و در طول زمان هرچه جلو می‌رود شاخ و برگ این درخت در فضا پراکنده می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بندگان خدا در تمام اقشار از ثمرات درخت طیبه بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: در هر زمانی درخت پاک و طیب ثمرات خود را به زاهدان خدا می‌نشاند که این مثال بهترین و مناسب‌ترین تشبیه برای کلمه مقدس بسیج است.

عیسی‌زاده با بیان اینکه بسیج حقیقتی است که در طول اعصار ثمرات و برکات خود را نشان می‌دهد، مطرح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید اگر بسیج در زمانی وظیفه خود را حضور مستمر در جنگ‌ها و جهاد فیزیکی می‌بیند در زمان‌های دیگر حضور خود را به گونه‌ای دیگر تشریح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های بسیج شبیه‌خون تهاجم فرهنگی است، تشریح کرد: بسیج یکی از راه‌های خداست امروز کسی از بسیج توقع ندارد که در جهاد فیزیکی حاضر شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بحث تولید علم را در دنیای امروز بیان می‌کند و قدرت دست کسی است که حرف اول را در مباحث علمی بزند و بسیج به موقع در این عرصه حاضر می‌شود و حرف‌های زیادی در این زمینه دارد.

عیسی‌زاده با بیان اینکه در واقع بسیج باید با ایجاد نیرو برای حضور قوی در عرصه‌های نیاز امروز حاضر شود، تاکید کرد: بسیجی که می‌خواهد در تهاجم فرهنگی حرف اول را بزند باید ذخیره معنوی خوبی داشته باشد که در شبیه خون گرفتار نشود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی افزود: اگر بسیجی خود دچار مشکل باشد نمی‌تواند در سنگرهای شبیه خون اعتقادی حرفی برای گفتن داشته باشد.

عیسی‌زاده با تاکید بر اینکه ماموریت اصل بسیجیان خودسازی معنوی،‌ اعتقادی و فرهنگی است، تصریح کرد: بسیجیان باید با تکیه بر جهاد علمی بر کرسی قدرت بنشینند.

وی انتظارات بسیجیان را اینگونه بیان کرد: بسیجیان انتظار می‌رود تا با حضور در عرصه‌های مختلف با شبیه‌خون فرهنگی و همچنین تولید علم تصاویر زیبا و تمام عیار را از این حقیقت مقدس برای همگان آشکار سازند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیجی حضور در سنگرهای شبیه خون این است که بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت کرده که در واقع این شاخصه بسیجی را از دیگر افراد متمایز می‌کند.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برجستگی‌‌های بسیج دانشجویی به کار گرفتن اعضایی است که با نام بسیج در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: نهاد ، نمایندگی ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار