به گزارش پلیس قاتل اسپانیایی در مادرید پس از کشتن شریک آینده زندگی خود او را تکه تکه کرد و به کرکس های يک پارک، براي برپايي يک ضيافت شبانه اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز: خوزه میگوئل 32 ساله پس از کشتن شریک آینده زندگی خود کارولینا برنال گومز 30 ساله تکه تکه گوشت آن را براي يک ضيافت شبانه به کرکس ها اهدا کرد.  
 
به گفته پلیس به نقل از این خبر گذاری پس از آنکه خوزه از باردار بودن دوست دختر خود آگاه می شود از فرط خشم و ناراحتی راهی جز مرگ را برای وی پیدا نمی کند و در اقدامی وحشیانه پس از ضرب و شتم وی او را به قتل رسانده و با تکه تکه کردن جسد قربانی آن را در اختیار کرکس های یک پارک حفاظت شده در مادرید اهدا کرد.  
 
کارلینا برنل گومز اهل آمریکای جنوبی بود چند ماه پیش با خوان مگیون در سفر گردش گری اش به آمریکای جنوبی با قصد ازدواج آشنا شد.  
پلیس مادرید خوان را درحالی که کنترل رفتاری مناسبی نداشت تنها وقتی چند ساعت از اهدا کردن بدن کارولینا می گذشت پس از مشکوک شدن به وي دستگیر کرد.  
 
خوان پس از گریه کردن پلیس را به محلی که جسد نامزدش را که برای ضیافت کرکس ها اهدا کرده بود برد. پس از جمع آوری جسد تقریبا خورده شده کارولینا خوان به جرم قتل درجه اول دستگیر و روانه زندان مادرید شد. 
 
انتهاي پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
همینه که میگن چشماتوبازکن خوب طرف وبشناس ادم که باهرکی ازراه رسیدقرارازواج نمی زاره.
Iran (Islamic Republic of)
آدمخوار
۲۱:۰۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
من اگه جای اون پسر بودم خودم تمام گوشت اون دخترو می خوردم دیگه حرومش نمی کردم
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۸:۴۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۲
خدا لعنتش کنه خب نمی تونه مثل ادم بکشدش
آخرین اخبار