حضور تيم فوتسال گيتي پسند در اردوي ازبکستان باعث شد رقابت اين تيم در ليگ برتر با يک روز تاخير،جمعه دهم آبان ماه برگزار شود.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عجب داستانی دارد این فوتسال و لیگ برترش شاید یک خود مختاری محض و یک مماشات نابجا از سوی کمیته فوتسال در قبال تیم گیتی پسند چهره فوتسال را آنقدر کريه کرده است که با وسیع ترین، زیباترین، نرم ترین و لطیف ترین نگاه ها هم نمی شود آن را تلطیف کرد.گیتی پسند در حال حاضر فرزندخوانده فوتسال است آن هم از نوع یکی یک دونه ای که هر وقت دلش بخواهد قبل از اینکه اشک در چشمانش حلقه بزند خواسته اش برآورده می شود.


 از وضعیت حضور بازیکنانش در تیم ملی و تعویق زمان بازی ها در لیگ فوتسال گرفته تا آخر.... پیشنهاد نگارنده برای فوتسال کشور شاید به مذاق برخی ها خوش نیاید اما بعضی ها را حسابی خوشحال می کند بهتر است از این به بعد به جای بازی های خوب، برنامه ریزی خوب و عدالت، بگویم فوتسال گیتی پسند. اینجوری حداقل دلمان نمی سوزد که در حق کسي اجحاف شده است.

اما یکی نيست به مسئولان کمیته فوتسال بگوید این فوتسال فقط گیتی پسند نيست و ديگر تيم ها نيز حق هايي دارند که اولين آنها امتياز ندادن به رقبا است.گيتي پسند به قول خيلي ها تيم ملي را تنها گذاشت تا در آخرين روزها فقدان نفرات کادرفني تيم ملي را آزار دهد در حالي که با بازيکنانش در ازبکستان به نمايش قدرت پرداخت اما به جاي تنبيه و کميته انظباطي و برخورد، مورد تشويق قرار گرفت تا با يک روز تاخير روز جمعه با حريف نه چندان قدرتمند خود رو به رو شود و در اين شرايط ما به دم از برابري و قانون و عدالت مي زنيم./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار