سخنرانی رئیس جمهور آمریکا که در بوستون درباره بیمه درمانی در آمریکا صحبت کرد، توسط شماری از معترضان دچار اختلال شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ باراک اوباما در سخنرانی خود در شهر بوستون در ایالت ماساچوست آمریکا درباره ی موضوع مراقبت های درمانی گفت:  علت حضور من در شهر بوستون این است که هفت سال پیش در همین سالن دمکرات ها و جمهوریخواهان دور هم جمع شده بودند تا اصلاحات در نظام درمانی را به یک واقعیت برای مردم ماساچوست تبدیل کنند. اینجا مکانی است که میت رامنی فرماندار وقت ماساچوست ، قانونگذاران دمکرات ، سناتور تد کندی و بسیاری از افرادی که امروز در اینجا هستند تشریک مساعی کردند تا ایده ی مترقی نظام درمانی برای همه را به پیش ببرند.  این تلاش کارایی داشت.

درحالیکه اوباما می خواست به صحبت های خود ادامه دهد عده ای معترض فریاد می زدند: "آقای رئیس جمهور،  تغییرات اقلیمی را برای نسل ما متوقف کنید. "
 
درحالیکه حامیان رئیس جمهور آمریکا به اعتراض این چند نفر که فقط صدایشان شنیده می شد اعتراض می کردند ، باراک اوباما گفت اشکالی ندارد.

باراک اوباما سپس با لحنی طنز آمیز گفت:  این گردهم آیی به نظام درمانی مربوط می شود گردهم آیی مربوط به تغییرات اقلیمی را تابستان برگزار کرده بودیم! اصلاح نظام درمانی در این ایالت موفق بود. البته معنی اش این نیست که به طور کامل موفق بود.

باراک اوباما درادامه درباره جزئیات اجرای طرح بیمه درمانی در آمریکا و تحت پوشش قرار دادن افرادی که بیمه نبودند صحبت کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار