وی گفت:مطالعات انجام شده بر روی رفتار های ناایمن نشان داده است که عوارض استرس زای شغلی از طریق کاهش تمرکز حواس پرتی، اختلال در حافظه، تردید در انجام کارها و کاهش تصمیم گیری سهم بسزایی در بروز اعمال ناایمن از سوی شاغلین دارد.
عضو هیئت علمی گروه آموزشی ارگونومی اظهار داشت: آموزش ارگونومی یکی از اجزای اساسی رویکرد ارگونومی است و نقش کلیدی در یکی شدن هدف ها و اعمال ارگونومی دارد.
طباطبایی گفت: خوشبختانه رشته ارگونومی در تقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه علوم بهزیستی تدریس می شود و با حضور فارغ التحصیلان در عرصه های کلان سیاستگزاری می توان شاهد تغییرات مثبت در عرصه فعالیت های اجتماعی بود./
انتهاي پيام/