دو تن از عوامل پايانه غرب که دو شب گذشته به گروگان گرفته شده بودند، با تدابير فرمانده انتظامي تهران بزرگ روز گذشته در بيابان‌هاي همدان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 20 و 30 دقيقه 9 آبان ماه  سرشيفت انتظامات پايانه غرب به کلانتري پايانه مراجعه کرد و گفت: يکي از عوامل انتظامات و يکي از کارمندان تعاوني ترمينال غرب توسط گروهي به گروگان گرفته شده‌اند.

سريعا با اطلاع از اين موضوع سرکلانتر پنجم پليس پايتخت سرهنگ اسدي در کلانتري حاضر و با فعال نمودن شبکه اطلاعاتي متوجه شد که گروگان‌ها به سمت بيابان‌هاي همدان برده شده‌اند.

به دليل حساسيت موضوع و در خطر بودن جان گروگان‌ها فرمانده انتظامي تهران بزرگ سردار ساجدي نيا به صورت تلفني راهکارهاي آزادي گروگان‌ها را به سرکلانتر و رئيس کلانتري ابلاغ کرد.

به دنبال تدابير فرمانده انتظامي تهران بزرگ رئيس کلانتري پس از چندين ساعت گفتگو با گروگانگير‌ها موفق شد تا آنان را وادار به آزادي گروگان‌ها نمايد.

همچنين ماموران کلانتري نيز به همراه سرکلانتر توانستند دو تن از همدستان گروگانگيرها را پس از تائيد خبر آزادي گروگان‌ها در بيابان‌هاي همدان در پايانه ترمينال غرب دستگير کنند.

پس از انتقال دو متهم به کلانتري و بازجويي‌هاي صورت گرفته توسط کلانتر پايانه غرب مشخص گرديد، اين افراد قاچاقچيان عتيقه بودند که شب گذشته با تعدادي اشياء عتيقه از يکي از شهرهاي غرب کشور وارد ترمينال غرب شدند و يکي از عوامل انتظامات به آنان مشکوک شده و در بازرسي از کوله پشتي آنان اشياء عتيقه را کشف و در اختيار يکي از کارمندان تعاوني قرار مي‌دهد.
 
کارمند تعاوني نيز با صورت جلسه قصد انتقال اشياء عتيقه را به کلانتري داشته که قبل از اين موضوع قاچاقچيان براي پس گرفتن اشياء عتيقه گران بها اقدام به گروگان گرفتن مامور انتظامات و کارمند تعاوني مي‌کنند.
 
گفتني است گروگانگيرها در ازاي آزادي گروگان‌ها اشياء عتيقه که شامل «چند سکه عتقيه و دو طاقه فرش ابريشم و مقداري دينار عراقي بود» را طلب کرده بودند که با تدابير فرمانده انتظامي تهران بزرگ دو تن از عاملان اصلي اين گروگانگيري دستگير و گروگان‌ها نيز بدون برگردندان اشياء عتيقه آزاد و به تهران بازگشتند.
 
 
 
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
اعدام لطفا
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۰۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد امنیت و درس عبرت به تروریستها و اشرار و قاچاقچیان این افراد و مثل
آنها را اعدام کند.
آخرین اخبار