آهو خردمند زنگ آیین افتتاح نمایش "بی سرزمین‌تر از باد"، کاری از حسن باستانی، را امروز دوشنبه، 13 آبان ماه، به صدا در می آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، آیین افتتاح نمایش "بی سرزمین تر از باد" دوشنبه، 13 آبان ماه، ساعت 20:30 در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می شود و آهو خردمند زنگ این آیین افتتاح را به صدا در می‌آورد.

نمایش "بی سرزمین تر از باد"، که بخشی از تاریخ ایران است، به حمله اعراب به ایران و سقوط امپراطوری ساسانی اشاره دارد که در نهایت این داستان به واقعه عاشورا پیوند می خورد.

در این نمایش محمد ساربان، ناصر عاشوری، حسین بختیاری، فاطمه سرلک، محسن علی محمدی، مهدی رحیمی و حسن دوشا به ایفای نقش می پردازند. همچنین سامان پورسلیمانی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، هلیا کریمی، داوود ونداده و مهسا شعبان زاده مدیران صحنه، فرنوش فرجندی طراح لباس و صحنه، آرش تنهایی طراح پوستر و بروشور، فرجام نیک فرجام عکاس، گروه تبلیغاتی "دیوان" بخش تبلیغات و امیر پاسنگی به عنوان مدیر روابط عمومی این نمایش حضور دارند.

گفتني است؛ علاقه مندان به تماشای این اثر نمایشی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت، به سایت www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس بگیرند.

انتهاي پيام/ص
برچسب ها: آهو خردمند ، تئاتر ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار