باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از دارنده نشان طلا و عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی مالزی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی خوشرفتار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم به دنبال بازگشت محمد محمدنژاد ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از بازی‌های پاراآسیایی 2013 در کشور مالزی به اتفاق محمد پیروزمنش رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم و مدیرکل و معاون اداره کل ورزش و جوانان قم در منزل این قهرمان حضور یافت و از وی قدردانی کرد.

قهرمانی تیم ملی جوانان کشورمان در پیکارهای بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی جوانان در کشور مالزی با درخشش ملی‌پوش تیم ایثار قم در حالی رقم خورد که این دومین موفقیت این بسکتبالیست توانمند قمی در میادین برون‌مرزی به شمار می‌رود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان با درخشش بازیکن قمی خود در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر پاراآسیایی جوانان با غلبه بر تمام حریفان خود به مقام قهرمانی رسید و بدین ترتیب در سال‌جاری موفق به کسب دومین قهرمانی خود در قاره کهن شد و موفقیتی ارزنده را در ورزش جانبازان و معلولین قم و همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم به ثبت رساند.

در حالی که محمد محمدنژاد بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشور، عضو تیم ملی جوانان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها بود، بازی‌های بسکتبال با ویلچر پاراآسیایی جوانان با حضور تیم‌های مدعی به میزبانی کشور مالزی به انجام رسید.

همچنین در شرایطی این مسابقات به شکل دوره‌ای برگزار می‌شد، بعد از کسب پیروزی‌های متوالی در این دوره تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در آخرین بازی خود نیز از سد تیم ملی جوانان فیلیپین گذشت و به عنوان تیم قهرمان این مسابقات به کار خود پایان داد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در دیدار با محمد محمدنژاد ملی‌پوش پرافتخار تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تصریح کرد: این باشگاه به خود می‌بالد که چنین جوان برومند و ارزنده‌ای را در ترکیب خود دارد و امیدوار است که با درخشش محمدنژاد در کنار سایر بازیکنان ایثار، این تیم بتواند در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست یابد.

علی خوشرفتار موفقیت محمدنژاد در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا در تایلند، به دست آوردن مجوز حضور در مسابقات جهانی ترکیه و کسب عنوان پنجم جهان و همچنین موفقیت در کسب عنوان قهرمانی بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی مالزی را مرهون همت و غیرت این بازیکن و دیگر ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان عنوان کرد.

وی یادآور شد: این موفقیت ارزنده انشاالله با درخشش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در ادامه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور توام خواهد شد و محمدنژاد در کنار سایر بازیکنان پرتلاش ایثار برای ورزش قم بار دیگر افتخار‌آفرین خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، باشگاه ، ایثار ، تجلیل ، ویلچر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.