طيب ملکي پور مهلت ارسال آثار را تا نيمه آذر اعلام کرد و افزود : .فراخوان اين مراسم معنوي براي همه استان‌‌هاوشرکت کنندگان سال‌هاي گذشته ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛ مدير عامل کانون پرورش فکري کودکان استان قزوين از برگزاري هفتمين سوگواره شعر قصه و هنر حسيني (ع) در قزوين خبر داد و گفت : اين سوگواره 11 و 12 دي با محوريت حماسه در کربلا و با حضور مهمان خارجي برگزار خواهد شد.
طيب ملکي پور مهلت ارسال آثار را تا نيمه آذر اعلام کرد و افزود : .فراخوان اين مراسم معنوي براي همه استان‌‌هاوشرکت کنندگان سال‌هاي گذشته ارسال شده است.
وي با بيان اينکه میهمان ويژه اين مراسم دو روزه دکتر محمدرضا سنگري (نويسنده وعاشوراپژوه برجسته کشور) است اظهار داشت : کارگاه عاشورا پژوهي، قصه گويي و شعرخواني، نمايشگاه آثار هنرمندان کشور در قالب عکس و خوشنويسي از جمله برنامه‌هاي اين مراسم معنوي خواهد بود.
ملکي پور ايجاد بستري مناسب برای خلق آثار عاشورایی و مذهبي،شناسايي هنرمندان جوان و مستعد و حمايت از آنها ، ايجاد فضايي مناسب جهت تبادل آموخته‌ها و انديشه‌ها به ويژه در بين هنرمندان و اهل قلم جوان کشور، از جمله اهداف اين سوگواره بيان کرد .
سوگواره حسيني (ع) از سال 86 در کانون برگزار شده و با استقبال قابل‌توجه هنرمندان، نويسندگان،شاعران، مسوولان و مردم استان قزوین روبرو شده است . /ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.