مدیر گمرک رازی گفت: در هفت ماه گذشته، 8 هزار و 665 تن کالا از بازارچه رازی صادر شد.

احمد محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به صادرات کالا از بازارچه رازی، اظهار داشت: در هفت ماه امسال 8 هزار و 665 تن کالا از این بازارچه صادر شد.

وی به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از بازارچه رازی اشاره کرد و گفت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این بازارچه در هفت ماه امسال چهار میلیون و 615 هزار و 387 دلار برآورد شده است.

محمودی با بیان اینکه هشت هزار و 930 تن کالا در هفت ماه سال گذشته از بازارچه رازی صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها دو میلیون و 677 هزار و 977 دلار بود.

مدیر گمرک رازی افزود: میزان وزن صادرات کالا از بازارچه رازی در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی به کاهش وزن کالاهای صادراتی از بازارچه رازی اشاره کرد و اذعان داشت: وزن این کالاها در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است.

محمودی ادامه داد: افزایش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از بازارچه رازی در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 72 درصد است.

وی به میانگین ارزش کالاهای صادراتی از بازارچه رازی اشاره کرد و ابراز داشت: میانگین ارزش کالاهای صادراتی از بازارچه رازی در هفت ماه امسال 533 دلار گزارش شده است./ب

برچسب ها: صادرات ، رازی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.