برنامه‌هاي ترويجي و فرهنگي بسياري در نهاد كتابخانه‌ها ترتيب ديده شده كه در تمامي استان‌ها و با مديريت ادارات كل كتابخانه‌هاي عمومي استان‌ها در طول هفته كتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران، مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد: در راستاي تحقق رهنمودهاي مقام معظم رهبري در ديدار با كتابداران كتابخانه‌هاي عمومي سراسر كشور مبني بر اهميت كتاب و تقويت كتاب و كتابخواني در جامعه و برگزاری بهینه مراسم بيست و يكمين دوره گراميداشت هفته كتاب برنامه‌هاي متنوعی در سراسر كشور با محوريت كتابخانه‌هاي عمومي، در سطح كتابخانه‌ها، شهرستان و استان اجرا می‌شود.

وی برنامه‌های کلی اين نهاد در طول هفته کتاب را به تفکیک روز اینگونه تقسیم بندی کرد:

شنبه 25 آبان برنامه تجديد ميثاق كتابداران كتابخانه‌هاي عمومي و كاركنان ستادي با بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در حرم حضرت امام خميني (ره) و تجديد ميثاق و اداي احترام به شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس در مزار شهدا.

يكشنبه 26 آبان مراسم تجليل از خبرنگاران حوزه كتاب و كتابخواني در ترويج فرهنگ مطالعه مفيد.

دوشنبه 27 آبان رونمايي از دويستمين عنوان كتاب منتشر شده توسط مؤسسه كتاب نشر.

سه شنبه 28 آبان آغاز فاز پنجم طرح ملي ايستگاه مطالعه در سراسر كشور.

چهارشنبه 29 آبان بيستمين و يكمين دوره بزرگداشت كتابداران، كتابخانه‌هاي عمومي و مطالعه مفيد در تالار وحدت.

پنج شنبه 30 آبان دیدار دبيركل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و هيأت همراه با مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار قم.

وي در پايان افزود: برنامه‌هاي ترويجي و فرهنگي بسياري در نهاد كتابخانه‌ها ترتيب ديده شده كه در تمامي استان‌ها و با مديريت ادارات كل كتابخانه‌هاي عمومي استان‌ها در طول هفته كتاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار