نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم عسگراولادی حبیب انقلاب، مورد وثوق و اطمینان نظام اسلام بود.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل با تسلیت درگذشت مرحوم عسگراولادی به خدمات و زحمات این مجاهد نستوه اشاره کرد و اظهار داشت: ‌انقلاب اسلامی ایران در پیروزی و استمرار حرکت عزتمند و اقتدار خود به مردان غیرتمند، صادق و قابل اعتمادی همچون مرحوم عسگراولادی افتخار می‌کند چراکه این شخصیت وارسته تمام هم و غم خود را در دفاع از اسلام و ولایت گذاشت.

وی با یادآوری اینکه چهره خدوم عسگراولادی در تاریخ ماندگار بوده و هرگز از صفحات زرین انقلاب پاک نمی‌شود، تصریح کرد: این مرد بزرگ با تحمل مصائب و مشکلات بسیار فراوان و عهده‌داری مسئولیت‌های خطیر توانست در عرصه خدمت‌رسانی به معنای واقعی حضور پیدا کند و در دفاع از انقلاب نیز از جان و دل مایه گذاشت.

حقیقت‌پور به حضور این مرد مجاهد در سنگرهای مختلف به ویژه عضویت در نهاد ارزشمند کمیته امداد و افتخار خدمت به محرومان و مستضعفین اشاره کرد و یادآور شد: ‌این خدمات هیچ وقت از حافظه ملت ایران و نظام اسلامی ما محو نمی‌شود.

این نماینده با اشاره به القاب مختلفی که به مرحوم عسگراولادی به عنوان یار و یاور انقلاب، ذوب شده در ولایت و همچنین حبیب انقلاب دادند، خاطرنشان کرد: در تمام سنگرهای انقلاب اسلامی بویی از صداقت و همراهی مرد بزرگ را می‌توان به خوبی احساس کرد چراکه در حیات طیبه انقلاب اسلامی وجود چنین مردان مخلص سبب شده تا آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به خوبی متجلی شود.

حقیقت پور در ادامه افزود: یکی از برجستگی‌های مرحوم عسگراولادی توجه جدی به قرآن و تأثیرپذیری از آیات و‌ روایات اهل بیت و ائمه اطهار (ع) بود که به یقین می‌توان گفت براساس تفسیر و تعالیم قرآن کریم سعی می‌کرد در جامعه آرامش و ثبات سیاسی و اجتماعی را به نفع جمهوری اسلامی ایران و ملت فراهم آورد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.