دادستانهای استان کرمان به مناسبت شهادت مظلومانه دادستان عمومی و انقلاب زابل بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری استان کرمان ، متن بیانیه به این شرح است:

جنایت ددمنشانه ستم پیشگان ظالم بار دیگر امت غیور ایران اسلامی را در عزای بزرگ مردی بی ادعا به سوگ نشاند.

موسی نوری دادستان خدوم و بی ادعای زابل توسط کوردلان سفاک و عوامل دست نشانده و فرمانبردار استعمار به شهادت رسید.

, گرچه برای مردان حق ، شهادت رزقی است که از سوی پروردگارشان می گیرند و اکنون نیز این بزرگ مرد عرصه عدالت و امنیت به خیل شهدای کربلا پیوسته و آرام گرفته است اما سیاه دلان منحرف بدانند تاریخ این مرز و بوم سرشار است از به خون نشستن عزیزترین مردان و زنان پاکی که با خون خود درخت عظمت و پیروزی اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب حقه اهل بیت(ع) را سیراب کردند.

بدون شک دادستان مظلوم و حق محور زابل آخرین شهید آرمانهای نظام اسلامی و عرصه عدالت و امنیت نیست و هرلحظه اتاق فکر صهیونیسم جهانی که حمایت کننده اصلی و پشت پرده جریانهای افراطی سلفی و تکفیری است برای بهترین مردم این سرزمین نقشه ای تازه طرح خواهد کرد.

اما آنانکه با ریختن خون فرزندان پاک این سرزمین سودای رسیدن به اهداف شوم خود و ایجاد فتنه و نا امنی را در سر می پرورانند بدانند که نظام اسلامی با اقتدار پاسخ این گونه شرارت ها را خواهد داد.

دادستانهای استان کرمان ، عروج ملکوتی شهید موسی نوری دادستان عمومی و انقلاب زابل که در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به وقوع پیوست را به حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، ریاست قوه قضاییه و عموم ملت شهید پرور ایران ، به ویژه به خانواده شهید و قضات استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفته و اعلام می دارد این چنین حوادثی عزم همه مسئولان ، دلسوزان نظام و مردان صحنه های قضاوت ، عدالت و امنیت را در رسیدن به اهدافشان محکم تر کرده و وظیفه شان را سنگین تر می کند.

در همین راستا ضمن تجدید میثاق با آرمانهای مقدس حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدای عدالت اعلام می داریم که طی اقدامات قضایی قاطع و بی امان باعوامل شرارت و نا امنی و استکبار جهانی مبارزه کرده و به حول و قوه الهی تا ریشه کن کردن جرثومه های فساد از پای نخواهیم نشست./س

والسلام علی من التبع الهدی

دادستانهای استان کرمان

برچسب ها: بیانیه ، دادستان ، زابل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.