تمام تهیه کنندگان سینما به غیر از "حسین فرح‌بخش" برای تولید یک اثر به جای دیگر وصل هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، برنامه سینمایی "هفت" شب گذشته با حضور احمد عبداللهیان (کارگردان) "جلال پیشواییان" بازیگر فیلم سینمایی "578 روز انتظار" در خصوص این اثر به گفتگو پرداخت.

"احمد عبداللهیان" در خصوص اکران این اثر گفت: "578 روز انتظار" در زمانی اکران شد که فیلم‌های پربازیگری چون "دربند"، "به خاطر پونه"، "پل چوبی"، "گناهکاران"، "بشارت به یک شهروند هزاره سوم" در حال اکران است.

وی در پاسخ به نبود بازیگر معروف در این اثر عنوان کرد: در رابطه با دفاع مقدس هیچ سرمایه‌گذار خصوص بازیگری نشان نمی‌دهد به انضمام اینکه لطف هیچ نهاد و دولتی در خصوص سرمایه گذاری برای این اثر شامل حال ما نشد.

"عبداللهیان"  ادامه داد: من یک تعهدی نسبت به قشر دفاع مقدس دارم به گونه‌ای که فیلم بعدی ام را هم در این زمینه خواهم ساخت حتی اگر باز هم مورد بی مهری قرار بگیرم.

"عبدالهیان تصریح کرد: مشکل من با اکران است فیلم من در زمانی اکران شده که فیلم‌های خوب در حال اکران است بنابراین من و  اثرم یک قربانی هستیم هر نهاد تصمیم گیرنده در زمینه اکران باید از انحصار خارج شود.

وی افزود: نیم بها دادن، مجاب کردن آموزش و پرورش و بالا بردن آمار فروش قابلیت نیست بلکه تمامی اینها رانت است.

"عبداللهیان" عنوان کرد: بالا بردن آمار فروش فیلم قابلیت نیست بلکه امکانات اکران باید به طور مساوی برای هر فیلمی باشد تا مخاطب براساس آن فیلم را تشخیص دهد.

وی بیان کرد: برخی از دوستان بازیگر اسپانسر می‌گیرند یعنی در زمان تولید، هزینه آن را دریافت می‌کنند در صورت کمک به فیلم سازی باید به طور حتم در زمان اکران به ‌آن کمک شود.

وی در این باره افزود: در سینمای ایران یک تهیه کننده به نام "حسین فرح‌بخش" است که تنها با هزینه‌های خودش کار می‌کند ولی باقی تهیه کننده‌ها به جای دیگر وصل هستند.

"عبداللهیان" در پایان خاطرنشان کرد: از حجت الله ایوبی، مدیر سازمان سینمایی درخواست دارم اگر سفره‌ای پهن است برای همه اهالی سینما با عدالت باشد.

"جلال پیشواییان" بازیگر فیلم سینمایی "578 روز انتظار" در ادامه گفت": من در این فیلم ایفاگر نقش منفی هستم بازی در نقش منفی را بسیار دوست دارم چرا که شخصیت منفی همیشه در ذهن و خاطر مخاطب باقی می‌ماند و  علاقه‌مند به بازی در نقش مثبت نیستم.
انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، بازیگر ، منفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.