عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: وزیر پیشنهادی ورزش چهره‌ای موجه و دارای تخصص لازم در این زمینه است؛ در گذشته نیز عملکردی مثبت داشته است.

"یدالله طاهرنژاد" عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معرفی "نصرالله سجادی" به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بهتر بود مجلس از همان ابتدا به کل کابینه دولت رای اعتماد می‌داد تا دولت بتواند با سرعت بیشتری عقب‌افتادگی‌های کشور را جبران کند، ولی متاسفانه دو گزینه پیشنهادی وزارت ورزش را نمایندگان مجلس رد کردند.

وی افزود: مخاطب وزارت ورزش، جوانان هستند، چراکه ورزش در نفس خود جوانان را به همراه دارد و رسالت سنگینی است که امیدواریم بیشتر از این وزارتخانه ورزش و جوانان معطل نماند.

طاهرنژاد با اشاره به سوابق اجرایی و تحصیلاتی سجادی، افزود: به نظر می‌رسد که سجادی از مجلس رای اعتماد بگیرد، چراکه وی چهره‌ای موجه و دارای تخصص لازم در زمینه ورزش است؛ در گذشته نیز عملکردی مثبت داشته است.
 
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مجلس با توجه به جمیع جهات و در نظر گرفتن این موضوع که امروز دولت در جبهه‌های مختلفی مشغول فعالیت است و نباید آنان را مشغول کارهای غیرضروری کنیم، به سجادی رای اعتماد دهد تا کابینه دولت کامل شده و دولت بتواند با فراغ خاطر به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار