تیم فوتبال پیام صنعت آمل،که صدرنشین رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور را تا پایان هفته چهارم این رقابتها یدک می کشید، در خانه نخستین شکست این فصل خود را برابر نماینده اهواز تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری دیدار حساس تیم های پیام صنعت آمل (کاچیلا) و شرکت ملی حفاری اهواز در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور که طی آن تیم میهمان با نتیجه یک بر صفر نخستین شکست این فصل را به آملی تحمیل کرد.

تنها گل این دیدار در دقیقه یک و آغاز رقابت دو تیم،توسط رسول رمضانی بازیکن موقعیت شناس تیم ملی حفاری اهواز روی ضربه کرنر ارسالی به روی دروازه تیم پیام صنعت آمل به ثمر رسید.

شاگردان بهروز ولی پور در تیم پیام صنعت آمل که انتظار همچین گل زودهنگامی را نداشتند با ارائه یک بازی سرعتی و جذاب چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند ولی موقعیت های این تیم با بی دقتی مهاجمان به هدر رفت.

در نیمه دوم این دیدار نیز برتری توپ ومیدان در اختیار تیم پیام صنعت آمل بود تا جائی که در اکثر دقایق این نیمه توپ و میدان را در زمین تیم ملی حفاری اهواز بود،اما دفاع مستحکم و چندلایه این تیم سبب شد تا فرصت گلزنی از مهاجمان تیم پیام صنعت آمل گرفته شود.

تیم شرکت ملی حفاری اهواز با این پیروزی 10 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی این رقابتها صعود کرد.

تیم پیام صنعت آمل که با 9 امتیاز تا قبل از هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با یک بازی کمتر در صدر جدول قرار داشت، به رده سوم سقوط کرد./ب

برچسب ها: لیگ ، فوتبال ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.