سرکرده گروهک تروریستی منافقین از سر استیصال با انتشار پیامی از تعویق توافق ژنو ابراز خوشحالی کرد؛ بی‌شک اظهار نظر تروریست‌هایی چون وی در این خصوص فاقد هرگونه اهمیت است اما آنچه قابل تامل است دیدگاه جنگ‌طلبانه و تروریستی وی و گروهک تروریستی منافقین در خصوص پرونده هسته‌ای ایران است که افراطی‌تر از نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، مریم رجوی معروف به ملکه ترور با انتشار پیامی از تعویق توافق ژنو ابراز خوشحالی کرد.

وی تعویق توافق ایران و شش قدرت جهانی در ژنو را به معنی شکست مذاکرات اعلام کرد.
 
این تروریست شناخته شده که در ترور شهروندان ایرانی و  مستقیما در ترور ده‌ها هزار نفر در عراق در جریان قتل عام شیعیان و کردها علیه حکومت بعث دیکتاتور سابق عراق در سال 1991 دست داشته و به همین دلیل در دادگاهی در عراق به جنایت جنگی محکوم است علنا بر حفظ و افزایش فشارها بر ایران تاکید کرد.

بی‌شک اظهار نظر تروریست‌هایی چون وی در این خصوص فاقد هرگونه اهمیت است اما آنچه قابل تامل است دیدگاه جنگ‌طلبانه و تروریستی وی و گروهک تروریستی منافقین در خصوص پرونده هسته‌ای ایران است که افراطی‌تر از نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی پیش از این نیز مواضعی مشابه و در مواردی تندتر از نتانیاهو علیه برنامه هسته‌ای ایران و روند مذاکرات 1+5 با ایران اتخاذ کرده و هر بار خواهان تشدید تحریم‌ها و حتی در مواردی خواستار حمله نظامی غرب به ایران شده بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مریم ، رجوی ، منافقین ، مذاکرات ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار