تماشاخانه "سه نقطه" به دلیل فرار سیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از 21 تا 25 آبان ماه تعطیل است.

 به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی تماشاخانه "سه نقطه"،  اجرای نمایش "ریچارد دوم" با طراحی، دراماتورژی و کارگردانی مهدی کوشکی، که از12 آبان ماه در تالار استاد شکیبایی این تماشاخانه روی صحنه رفته است، از سه شنبه، 21 آبان ماه، متوقف می شود و بعد از ایام سوگواری از 26 آبان ماه اجرای خود را از سر خواهد گرفت.

نمایش "ریچارد دوم"، که براساس نمایشنامه " ریچارد دوم"، اثر تاریخی-تراژدی شکسپیر دراماتورژی شده است، به گونه ای طراحی شده که تمامی بازیگران استیلت واکرند و با متوسط قدی برابر سه متر به ایفای نقش می‌پردازند.

در این اثر نمایشی بازیگرانی چون سجاد باقری، حسین خدارحمی، شادی دهقان، ارغوان راستی، آیدا رضایی، هاشم شاکری، نسیم مقدم، میلاد نصراللهی و ایمان نوبختی به ایفای نقش می‌پردازند.

"ریچارد دوم" تا پایان آبان ماه با ظرفیت محدود 45 نفر در هر اجرا، هر روز به جز شنبه ها، در دو نوبت 18 و 20:30 در تالار استاد شکیبایی میزبان تماشاگران است و علاقه مندان برای رزرو بلیت این نمایش می توانند با شماره 09127979530تماس بگیرند.

تماشاخانه "سه نقطه" در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک 10 و 12 واقع است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار