سریال "مختارنامه" بعنوان یک سریال بسیار حرفه‌ای با اقبال عمومی مواجه شد.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از جمله اهداف و انگیزه‌های من برای قبول نقش کیان در سریال "مختارنامه" کارگردان خوب و بنام این اثر یعنی داوود میرباقری بود که به من اطمینان قلبی می‌داد که این اثر ارزشمندی از آب در خواهد آمد.

وی ادامه داد: هدف و انگیزه دیگر من ایرانی الاصل بودن این کاراکتر محسوب می‌شد که برایم بسیار جذاب بود و این شخصیت از افتخارات سپاه مختار به شمار می‌آمد که برای هر ایرانی بسیار ارزنده است.

این بازیگر تصریح کرد: از آنجایی که سریال "مختارنامه" مربوط به قصاص قاتلان امام حسین (ع)، اهل بیت و یارانش بود و به اعتقادات و باورهای ما بر می‌گشت تمامی گروه با تلاش و شب زنده داری برای این اثر زحمت می‌کشیدند.

رویگری عنوان کرد: بازی در نقشهای تاریخی بسیار مشکل تر از نقشهای روتین است. وقتی نقش یک مهندس یا دکتر و... را بازی می‌کنید قابلیت تغییر و تحول یا تجدید نظر در آن وجود دارد اما یک شخصیت تاریخی را باید به بهترین شکل ممکن بازی کرد چرا که همین یک نفر در طول تاریخ وجود دارد و نوع بازی در آن کاراکتر باعث ایجاد ذهنیت در عموم مردم خواهد شد.

وی بیان کرد: کارهای تاریخی مشکلات و سختی‌هایی از جمله سیاهی لشگر، لباسهای متفاوت را دارند که در آثار غیر تاریخی مشاهده نمی‌شود. اگر در نقشهای تاریخی به نحو احسن ایفای نقش نکنید باعث لطمه خوردن به اعتقادات و تصورات ذهنی مردم خواهی شد و باید به حساسیت این امر توجه داشت.

این بازیگر خاطر نشان کرد: تاثیر مختار بیشتر پس از پخش آن از تلویزیون در من پیدا شد. پس از اینکه بازخوردهای بسیار خوب را از طرف مردم دریافت کردم متوجه عظمت این اثر و تاثیری که در زندگی و اعتقاداتم به صورت ناخود آگاه گذاشته، شدم که علاوه بر کمک به باروهای من ارزشمندی آن را نیز دریافتم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.