نمایش «پایین گذر سقاخانه» نوشته اکبر رادی و به کارگردانی رضا رشادت از 26 آبان ماه تا اول آذر دو اجرایی می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، این اثر نمایشی که از 12 آبان ماه در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه رفته است در آخرین هفته اجرای خود، به دلیل استقبال پر شور تماشاگران دو اجرایی شد. 

این نمایش که پیش از این اجرای اول خود را در ساعت 18 روی صحنه می‌برد، اکنون در اجرای دوم خود، ساعت 19:30 نیز میزبان علاقمندان به تئاتر است.

داستان نمایش «پایین، گذر سقاخانه» درباره‌ي دو كشتي‌گير در دهه ي 50 و یکی از محله های قديمي تهران است كه پس از اينكه یکی از آنها قهرمان كشتي مي شود تصميم به اصلاح رفتارهاي اجتماعي اش مي گيرد و دچار اتفاقاتي مي شود.

این نمایش با حضور داریوش رشادت، امین اسفندیار، سپیده داداش پور، حسین کریمی، مرتضی پورعلی، مصطفی پور یوسف، فرزام رنجبر، کیانوش خانمحمدی، ایمان فتاحی، ایمان عزیزی، وحید منتظری اجرا می شود.

 علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند برای خرید اینترنتی بلیط به سایت «تئاتر نت» به آدرس اینترنتی http://www.theatrnet.com/ticket  و «ایونتو» به آدرس اینترنتی http://www.evento.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تلفنی با شماره 09366362899 و 09352626100 تماس حاصل نمایند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.