عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر فرهنگ‌سازی لازم در راستای عدم استعمال دخانیات در جامعه انجام نشده است و مسئولان باید درصدد رفع ضعف‌های موجود در این زمینه باشند.

به گزارش گروه استانهای یاشگاه خبرنگاران، ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به ضرورت ارتقای شاخصه‌های فرهنگی شهر اصفهان گفت: اصفهان شهری است که در تمام زمان‌ باید شهری شاخص و الگو باشد.

وی به ضرورت برخورد جدی مسئولان با مراکز عرضه قلیان اشاره کرد و ادامه داد: در بزرگمهر اصفهان 2 مرکز عرضه و ارائه قلیان وجود دارد که این مراکز در تمام ایام سال فعال هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عدم فرهنگ‌سازی در راستای استعمال دخانیات را از مشکلات امروز جامعه دانست و تصریح کرد: در حال حاضر فرهنگ‌سازی لازم در راستای عدم استعمال دخانیات در جامعه انجام نشده است و مسئولان باید درصدد رفع ضعف‌های موجود در این زمینه باشند.

وی با تاکید بر اینکه قلیان کشیدن برای مردان و زنان امری نا‌پسند است، عنوان کرد: البته نا‌پسند بودن مصرف قلیان برای زنان بیشتر است و مسئولان باید با فرهنگ‌سازی لازم قبح مصرف قلیان را برای تمام مردم بیان کنند.

قربانی با بیان اینکه فعالیت مراکز عرضه و ارائه قلیان در ایام تعطیل و به‌ویژه ایام عزاداری امری عادی نیست و مسئولان باید به صورت ویژه به این موضوع توجه کنند، تاکید کرد: منع استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است و این موضوع یکی از مشکلات موجود در جامعه محسوب می‌شود.
برچسب ها: اصفهان ، دخانیات ، فرهنگ ، قلیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.