معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 گفت: ناوگان تاکسیرانی در روزهای بارانی آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کامران اخباری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 بیان کرد: با توجه به شروع بارشهای زمستانه ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه به طور اماده باش هستند و با تمام قوا به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

این معاون افزود: منطقه 7 در قلب پایتخت واقع شده است و  مراکز اداری و تجاری فراوانی در این منطقه قرار دارند و وضعیت ترافیکی در منطقه 7 روان است و ما تمام تلاش خود را برای سرویس دهی هرچه بهتر شهروندان به کار می‌گیریم.

کامران اخباری یادآور شد: با توجه به شروع بارشهای بارانی، گشتهای تاکسیرانی در محورهای پر ازدحام منطقه مستقر شده است این گشتها به جا به جایی شهروندان در ساعات اوج تردد کمک می‌کند تا مسافران در این خصوص مشکلی نداشته باشند.

وی اظهار داشت: باید نقاط مسافر خیز را شناسایی کرد.

وی افزود: گشت تاکسیرانی صبح‌ها در محورهای سیدخندان به سمت غرب و چهارراه نظام آباد و همچنین بعداز ظهرها در محورهای سیدخندان به سمت شرق، میدان امام حسین (ع)  و سه راه معلم مستقر می‌شوند.   

اخباری گفت: بازگشایی رمپ بزرگراه امام علی (ع) محدوده جنوب به خیابان شهید مدنی غرب را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: با بازگشایی این رمپ از بار ترافیکی معابر و تقاطعات بزرگراه امام علی (ع) به خیابان سبلان، خیابان سبلان شمال، چهارراه نظام آباد و رمپ بزرگراه امام علی (ع) به خیابان دماوند به طور چشمگیری کاسته می‌شود.

وی همچنین افزود: حجم ترافیکی زیرگذر میدان امام حسین (ع) و در نتیجه بار ترافیکی خیابان انقلاب کمتر و تردد برای شهروندان اسانتر و سریعتر خواهد شد.

اخباری بیان کرد: نصب 7 عدد شبکه ایمنی، صد عدد استوانه ایمنی، 35 عدد نیوجرسی پلاستیکی ، 200عدد تابلوهای خطرنما، سه عدد تابلوهای هدایت مسیر و تابلوهای انتظامی ، 150 مترمربع خط کشی بستر سطوح و نوشتار و 400 عدد چشم گربه‌ای از جمله اقداماتی بوده که برای ایمن سازی رمپ بزرگراه امام علی (ع) به خیابان شهید مدنی انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: گشت ، تاکسیرانی ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار