امروز و فردا شرایط برای افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی فراهم است از این رو پیش بینی می شود که در این مدت کیفیت هوا و دید افقی در استان های تهران، اصفهان، اراک، کرج و مشهد مقدس کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز"دوشنبه 27 آبان ماه 92" در دامنه های البرز مرکزی رگبار و رعد و برق پراکنده رخ می دهد و از امروز تا یکشنبه هفته آینده دو سامانه بارشی متفاوت وارد کشور می شوند.

 همچنین امروز در کهگیلویه و بویراحمد و فردا در گیلان و غرب مازندران نیز  بارش تشدید می شود، از این رو آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق پیش بینی می شود و همچنین در روز دوشنبه تنگه هرمز و روز سه شنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج   است.


براساس این گزارش، امروز و فردا شرایط برای افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی فراهم است از این رو پیش بینی می شود که در این مدت کیفیت هوا و دید افقی در استان های تهران، اصفهان، اراک، کرج و مشهد مقدس کاهش یابد.

لازم به ذکر است، در روز های سه شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر و گسترش آن به شمال شرق و شرق کشور در شمال، شمال شرق و شرق کشور دمای هوا بطور محسوس کاهش حدود 15 درجه خواهد یافت.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده و اوایل شب کاهش ابر پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 16 درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 16 درجه بالای صفر است.
انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، کاهش دما ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار