دبیر انجمن دارت از آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیا، اقیانوسیه خبر داد و گفت: در این مسابقات با قدرت ظاهر می‌شویم.

مهدی شایسته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی دارت کشورمان مسابقات آسیا، اقیانوسیه را در پیش دارد و از این رو انجمن دارت در صدد است تا تیم ملی قوی و با قدرت را تشکیل و عازم مسابقات کند. لذا نفرات برتر را شناسایی و به تیم ملی تزریق می کنیم.

دبیر انجمن دارت ادامه داد: رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه سال 93 برگزار می شود. انجمن در جهت تحقق اهداف خود از هم اکنون برای حضور پرقدرت در این مسابقات مهم برنامه ریزی کرده است. طبق برنامه ریزی نفرات برتر در رقابت های انفرادی، قهرمانی کشور در رنکینگ کشوری انتخاب و جهت حضور در تیم ملی برای اردو دعوت می شوند.

وی افزود: مسابقات قهرمان کشوری در 2 بخش و دان زنان طی روز‌های 21 و 22 آذر سال جاری در استان فارس (شیراز) برگزار می شود و در پایان نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت میشوند.

شایسته ادامه داد: انجمن دارت دور رفت رقابت‌های لیگ انفرادی را نیز برگزار کرده است. اولین مرحله از دور برگشت رقابت‌های لیگ انفرادی 30 آبان ماه برپا می‌شود، در ادامه مسابقات لیگ برتر در دسته یک مردان را در اول آذر ماه برگزار می کنیم.

وی افزود: انجمن دارت نگاه ویژه و خاصی به بانوان دارد و هم‌سطح مردان برای آنها برنامه ریزی می‌کند، همزمان با مسابقات مردان،‌ برگزاری مسابقات لیگ دسته یک و زیر گروه با 16 نفر فعال بانوان از برنامه‌های انجمن برای تقویت و شناسایی استعداد‌های این رده است.

شایسته در پایان خاطرنشان کرد: انجمن دارت البته در چند ماه اخیر مسابقات رنکینگ کشوری را در استان‌های خراسان- گیلان- مرکزی برگزار کرده است البته 2 دوره از پنج دوره مسابقات رنکینگ کشوری برگزار شده است که طبق برنامه‌ریزی در بهمن ماه در استان شیراز چهارمین و اسفندماه در شهرستان گرمسار پنجمین دوره این مسابقات برگزار می شود که 4 نفر برتر در بخش مردان و 3 نفر در رده مردان به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار