حمیدرضا دیبازر در ادامه کارگاه های تخصصی‌اش، جمعه اول آذر کارگاه «سبک شناسی تطبیقی دوره رومانتیک» را برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، "حمیدرضا دیبازر"گفت: ما در آخرین جمعه هر ماه، کارگاهی را با هدف ارتقاء سطح شناخت و آگاهی نسبت به اجزاء و لایه‌های موسیقی در آموزشگاه هنرهای زیبا برگزار می‌کنیم؛ این کارگاه نیز قرار بود جمعه هفته قبل برگزار شود که به دلیل مصادف شدن با دهه اول محرم به این هفته موکول شد.
 
این موسیقیدان در ادامه افزود: این هفته کارگاه «سبک شناسی تطبیقی دوره رومانتیک» را برگزار خواهیم کرد كه محوریت بحث بر روی موسیقی این دوره است اما برای درک بهتر از لایه های مختلف دوره رومانتیک به تحول ادبیات، تاثیر فلسفه بر این دوره، بررسی نقاشی و معماری نیز خواهیم پرداخت.
 
وی همچنین عنوان کرد: این در حالی است که طی همین کارگاه آثاری از«شومان» و «شوپن» از آهنگسازان مطرح دوره رومانتیک به طور زنده برای حاضران اجرا خواهد شد.
 
حمیدرضا دیبازر ادامه داد: در این کارگاه همچنین مسئله «روباتو» که در مورد چگونگی «کندایی» و «تندایی» یک اثر در دوره رومانتیک است را به طور مشخص توضیح خواهم داد.
 
این آهنگساز در مورد نحوی حضور متقاضیان در کارگاه«سبک شناسی تطبیقی دوره رومانتیک»گفت: برای حضور در این کارگاه لزومی ندارد که متقاضیان حتما موزیسین باشند و افراد غیر موزیسین نیز برای درک و شناخت بهتر از هنر و موسیقی می‌توانند از این کارگاه‌ها استفاده کنند.

گفتنی است؛ متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه با شماره 09390682302 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار