معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 از احداث راهبند موتورسیکلت در ورودی بوستان‌های این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث راهبند موتورسیکلت در ورودی بوستان‌های منطقه 18 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها در بوستان‌های منطقه 18 در دست اجرا است.
 
سالمی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی و عمران و ترافیک نواحی 7 گانه منطقه 18 با نصب جانمایی راهبند در ورودی بوستان‌ها و مراکز تفرج‌گاهی عمومی این منطقه در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: نصب و جانمایی دو دستگاه راهبند در ورودی بوستان‌ها و مراکز تفرج‌گاهی واقع در خیابان‌های عسگری و گلستان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 افزود: نصب 30 بشکه ترافیکی در بزرگراه آیت اله سعیدی، خیابان‌های سپیده شمالی، حیدری و بلوار معلم، بهسازی 45 تابلوی انتظامی و هشداردهنده در خیابان‌های شهدای دانش‌آموز، تختی، یاسر، شهیدان اسماعیلی و بلوار مدائن اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 است.
انتهای پیام/

 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار