آبی‌پوشان پایتخت آخرین تمرین آماده‌سازی خود را برای دیدار با ملوان انجام دادند. تمرین استقلال ساعت 14 در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، آبی‌پوشان پایتخت آخرین تمرین آماده‌سازی خود را برای دیدار با ملوان انجام دادند. تمرین استقلال ساعت 14 در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی آغاز شد.

 *خسرو حیدری تنها غایب تمرین استقلال بود. او به همراه هاشم بیگ‌زاده نمی‌تواند استقلال را در دیدار با ملوان همراهی کند.

 *قبل از شروع تمرین مجید صالح با بازیکنان صحبت کرد. مربی استقلال از آبی‌پوشان خواست با جدیت و انگیزه بالا خود را برای دیدار با ملوان آماده کنند.

*منصور پورحیدری یکی از ناظران ویژه تمرین استقلال بود.

*آرش برهاني در تمرین استقلال موفق شد دو بار با قیچی برگردان  دروازه سیدحسین حسینی را باز کند تا این اتفاق نشانی بر آمادگی‌اش باشد.

 *در بخشی از تمرین سرمربی استقلال به حنیف عمران‌زاده، مهرداد اولادی و محمدمهدی نظری هشدار داد تا با دقت بیشتری تمرین کنند.

*جواد نکونام در دقایقی از تمرین با امیر قلعه‌نویی به صحبت پرداخت. صحبت نکونام با سرمربی استقلال در خصوص سفرش به مالزی بود.

*15 هوادار در تمرین استقلال حضور پیدا کردند. 

 *آبی‌پوشان پایتخت بعد از دویدن دور زمین در دو گروه آبی‌ و نارنجی برنامه‌های تاکتیکی تمرین را مرور کردند. آنها در پایان تمرین به هتل اوین رفته تا اردوی آماده‌سازی خود را برای دیدار با ملوان برگزار کنند.

*استقلال فردا ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار