مدیر گروه سلامت معنوی و سبک زندگی رادیو سلامت گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج گروه سلامت معنوی و سبک زندگی شبکه رادیویی سلامت ویژه برنامه‌های متنوعی را طی هفته جاری به روی آنتن می‌برد.

آقاجانی، مدیر گروه سلامت معنوی و سبک زندگی رادیو سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برنامه «یاد یاران» هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶: ۳۰ به بیان خاطرات رزمندگان جامعه پزشکی می‌پردازد. همچنین برنامه «تابیکران» هر روز از شنبه تا جمعه قبل و بعد از اذان ظهر به معرفی شهدای جامعه پزشکی می‌پردازد. 

وی در ادامه بیان کرد: برنامه «یه وقت برای زندگی» هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۱۸ به ما راهکارهایی پیشنهاد می‌دهد تا زندگی بهتر و شادتری داشته باشیم. همچنین برنامه «صبح زندگی» هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷: ۱۰ الی ۸: ۲۰ به سبک زندگی شهدا و رزمندگان جامعه پزشکی اشاره می‌کند. 

مدیر گروه سلامت معنوی و سبک زندگی شبکه رادیویی سلامت در پایان اظهارکرد: برنامه «سپید جامگان آسمانی» روز چهارشنبه از ساعت ۱۴: ۰۵ به بیان خاطرات خانواده و همرزمان شهدای جامعه پزشکی در جهت الگوپذیری مخاطبان می‌پردازد. همچنین برنامه «آرام جان» برنامه اذان گاهی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه است. 

شایان ذکر است، برنامه‌های شبکه رادیویی سلامت روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.