مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران بر لزوم تخصص برای مجریان ساختمانی تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس کریمیان اقبال با بیان این مطلب گفت:عدم آگاهی به اصول اجرا توسط سازندگان در بسیاری از مواقع موجب اتفاقات ناگواری می شود که در ساخت و سازها شاهد آن هستیم .
 
وی با تاکید بر این که مجریان ساختمانی باید دارای صلاحیت و تخصص لازم باشند افزود : گاهی کارفرما  در ساخت و ساز ، از سازندگانی استفاده می کند که دارای صلاحیت لازم نیستند  و همین موضوع موجب می شود تا در مراحل مختلف ساخت مانند عملیات گودبرداری با مشکلات زیادی ایجاد شود .
 
مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت اگاهی مجریان به اصول اجرا  تصریح کرد : اقدامات مختلفی در این زمینه با سازمان های مربوطه در حال انجام است تا بتوان به کاهش این مشکلات کمک کرد .
 
کریمیان اقبال اجرای ضوابط و افزایش کیفیت ایمنی ساختمان ها را از مهم ترین هدف های در دست انجام دانست و افزود : با اقداماتی که تا کنون انجام شده است ، شاهد آن هستیم که روند اجرای ساخت و سازها ونظارت بر کار مجریان بهتر و نسبت به سابق بیشتر شده است .
 
مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد تا به تدریج و در ادامه روند اقداماتی که انجام می شود مشکلات در این زمینه هرچه بیشتر کاهش یابد .
انتهای پیام/
برچسب ها: اقبال ، لزوم ، تخصص ، مجریان ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار