معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 از بررسی نهایی واگذاری تکمیل پروژه عمرانی تو‌نل خط راه آهن تهران به تبریز در جنوب غرب شهر تهران خبر داد.

محمد رضا سالمی در گفتگو با خبر‌نگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بررسی نهایی واگذاری تکمیل پروژه های عمرانی تو‌نل خط راه آهن تهران به تبریز در جنوب غرب شهر تهران به شهرداری مناطق 17و 18 همزمان با جلسه علنی شورای شهر تهران انجام خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: با توجه به وجود معضلات ناشی از عدم اتمام پروژه  مهم ر‌یلی مشترک در مناطق 17و 18 اجرای طرح های مبلما‌ن شهری و فضای سبز با محیطی استاندارد به صورت تفرجی و با کارکرد فرهنگی و اجتماعی، رفع سد معبر های موجود در نقاط تردد‌ی تو‌نل خط راه آهن تهران به تبریز، امری ضروری است. 

سالمی با اشاره به لزوم توجه به تکمیل این طرح گفت: در نشستی با حضور مسئولان شهرداری شهر تهران، شهرداری مناطق 17،18 مدیر عامل راه آهن و معاو‌نان حمل و نقل ترافیک مقرر گردید تا به منظور تسهیل و سرعت بخشیدن به این طرح، تکمیل پروژه تو‌نل خط راه آهن تهران به تبریز به شهرداری مناطق 17 و 18 واگذار شود.

وی ادامه داد: در همین راستا واگذاری تکمیل پروژه تو‌نل خط راه آهن تهران به تبریز به شهرداری مناطق 17و 18 روز سه شنبه 5 آذر ماه سال 92 در جلسه علنی شورای شهر تهران بررسی نهایی خواهد شد.

سالمی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح در شهرداری مناطق 17 و 18 افزود: ارزیابی و بررسی  معضلات پروژه تو‌نل خط راه آهن تهران به تبریز،‌از جمله تخریب بخش اعظم روکش آسفالت معابر، از بین رفتن شکل هندسی استاندارد تقاطع های مرتبط، شعاع گردش در راستگر‌دهای ورودی و خروجی،‌ تعیین حریم معابر با نیوجرسی و افزایش سوانح رانندگی، از اقدامات اجرایی این طرح در شهرداری مناطق 17 و 18 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: معاونان ، تونل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار