کشتی‌گیر تیم هیات لرستان در دیدار نهایی رقابت‌های وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم با عبور از سد حریف اردبیلی قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، در یکی از چهار وزن پیکارهای دومین روز از نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، فرنگی‌کاران فینالیست در وزن 120 کیلوگرم برای کسب مقام قهرمانی به رقابت پرداختند.

فینالیست‌های وزن 120 کیلوگرم این دوره از پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم، دو کشتی‌گیر لرستانی و اردبیلی بودند که در دیدار نهایی این وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند تا برندگان مدال‌های طلا و نقره این وزن مشخص شوند.

مسابقه پایانی بین آرمان نظری از تیم هیئت کشتی لرستان و سیدسجاد مولایی از تیم هیئت کشتی اردبیل، جدال بسیار جذابی بود که در نهایت این بشیر نماینده لرستان بود که با ارائه کشتی قابل قبول و با راهنمایی مربیان خود که لحظه‌ای در کنار تشک آرام و قرار نداشتند، از سد حریف اردبیلی خود با اقتدار گذشت و موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی شد.

قهرمان این وزن در حالی مشخص شد که در مرحله نیمه نهایی این وزن هر دو کشتی‌گیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده بودند و از قضا با کشتی‌های بسیار مقتدرانه خود اجازه فینالیست شدن فرنگی‌کاران جوان استان‌های کرمانشاه و خوزستان را نداده بودند.

مسابقه پایانی این وزن از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود و در حضور انبوه تماشاگران حاضر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در جو و حال و هوای خاصی برگزار شد و سرانجام اولین نشان طلای تیم هیئت کشتی لرستان به دست آمد.

نفرات برتر وزن 120 کیلوگرم نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم در حالی مشخص شدند که در نهایت در این وزن آرمان نظری از تیم هیئت کشتی لرستان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، سیدسجاد مولایی از تیم هیئت کشتی اردبیل با شکست در دیدار نهایی به مقام نایب قهرمانی دست یافت و با کسب مدال نقره به کار خود پایان داد.

همچنین با پایان رقابت‌های این وزن سجاد جلیلیان از تیم هیئت کشتی کرمانشاه به همراه مهران دیناروند از تیم هیئت کشتی خوزستان به مقام سوم مشترک دست یافتند، ضمن اینکه محسن بوژمهرانی از تیم هیئت کشتی خراسان رضوی به اتفاق بنیامین حیدری از تیم هیئت کشتی فارس به صورت مشترک پنجم شدند./ب

برچسب ها: قم ، فرنگی ، کار ، لرستانی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.