چراغ آبی پاور کنسول که نشانگر آغاز به کار دستگاه است روشن می‌شود، اما تصویری روی نمایشگر ظاهر نمی‌شود.به همین دلیل کاربران برای این مشکل بسرعت نامی هم انتخاب کردند: نور آبی مرگ.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،سونی اعلام کرد در 24 ساعت اولیه عرضه کنسول جدیدش PS4، یک میلیون دستگاه از آن را تنها در منطقه آمریکای شمالی فروخته است. گرچه این رقم در مقایسه با آمار فروش تلفن هوشمند در روزهای اولیه چنگی به دل نمی‌زند، اما گامی بلند در مسیر این شرکت برای فروش پنج میلیونی این دستگاه تا انتهای سال مالی خود ـ فروردین 93 ـ به حساب می‌آید.

 علاوه بر این، رقم یک میلیون دستگاه نشانگر آن است اتفاقی که برای کنسول وی یو (Wii U) افتاد برای پلی‌استیشن‌4 سونی رخ نخواهد داد، زیرا یک هفته طول کشید نینتندو 400 هزار دستگاه از کنسولش را در آمریکا بفروشد. اما در پی شادی سونی از این فروش عالی، خبرهایی از گوشه و کنار دنیای اینترنت رسید که کام سونی را تلخ کرد. کمی پس از عرضه PS4 برخی کاربران اعلام کردند این کنسول برای اتصال به تلویزیون مشکل دارد و بدرستی روشن نمی‌شود. چراغ آبی پاور کنسول که نشانگر آغاز به کار دستگاه است روشن می‌شود، اما تصویری روی نمایشگر ظاهر نمی‌شود.

 به همین دلیل کاربران برای این مشکل بسرعت نامی هم انتخاب کردند: نور آبی مرگ. اگر این شعله خاموش نشود و ادامه پیدا کند، می‌تواند دامنگیر این شرکت در رقابت با کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت شود. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی، سونی شتاب زده این خبر را تائید و عنوان کرد کمتر از یک درصد PS4‌ها با چنین مشکلی روبه‌رو شده ‌است که میزان آن برای یک دستگاه جدید قابل توجیه بوده و احتمالا این مورد به علت صدمات وارد شده به برخی کنسول‌ها حین حمل و نقل رخ داده است. همچنین سونی خیلی زود راهنمای رفع مشکل برای کاربران منتشر کرد و قول تعویض دستگاه‌های خراب را داد.
برچسب ها: کنسول ، بازی ، پلی استیشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار