از سري رقابتهاي جام جهاني اسكي آلپاين كه با حضور برترين هاي جهان و تنها 67 روز مانده تا آغاز المپيك زمستاني سوچي برگزار شد، اسويندال توانست صدرنشيني خود را در مسابقات مارپيچ سرعت حفظ نمايد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در اين مسابقات و از سري رقابتهاي جام جهاني اسكي آلپاين كه با حضور برترين هاي جهان و تنها 67 روز مانده تا آغاز المپيك زمستاني سوچي برگزار شد، اسويندال مدال آور المپيك ونكور توانست صدرنشيني خود را در مسابقات مارپيچ سرعت حفظ نمايد. در سوپرجي (مارپيچ سرعت) ماير و استرتبرگ هر 2 از اتريش در رده هاي بعدي قرار گرفتند. كسب سكوهاي قهرماني توسط اتريش و نروژ باز هم سيطره اين 2 كشور را در رشته هاي سرعتي به نمايش گذاشت.

اما در رقابتهاي دانهيل (سرعت) اين بار پاريس دومونيك اسكي باز تيم ملي ايتاليا كه در فصل گذشته توانست سكوهاي زيادي را در سرعت تصاحب كند در رقابتي سخت در پيست ليك لوئيس در جايگاه نخست قرار گرفت. كروئل از اتريش و تياژ از فرانسه هم دوم و سوم شدند.

ليك لوئيز از زمره پيستهاي اسكي سرعتي جهان است كه به عقيده كارشناسان، اسكي بي مهابا و خطاهاي كوچك موجب از دست رقتن زمان و رنكينگ برتر خواهد شد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: اسوبندال ، اسکی ، کانادا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار