سینمای ایران با فروش کم اکران فیلم‌های روی پرده فاجعه‌ای دیگر به بار آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، آنچه که این روزها از فروش فیلم‌های روی پرده برآورد می‌شود فروش ناامید کننده و استقبال اندک مخاطبان از سینما است و با گذشت 13 روز برای برخی از فیلم‌ها و 11 روز نمایش برای تعدادی از آن‌ها هنوز آن طور که باید موفق ظاهر نشدند.
 
فیلم سینمایی "استرداد" به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری با 13 روز نمایش به فروش 129 میلیون و 400 هزار تومان رسید همچنین فیلم سینمایی "تنهای تنهای تنها" با تعداد همان روز در تهران آمادر 390 میلیون و 900 هزار تومان را کسب کرد.


 
اکران فیلم"عملیات مهد کودک" ساخته فرزاد اژدری در تهران 93 میلیون و 900 هزار تومان فروش کرد و رتبه دوم اکران را به خود اختصاص داد.
 
همچنین فیلم سینمایی "آسمان زرد کم عمق" با 11 روز اکران 75 میلیون و500 هزار تومان فروش داشت.


 
بنابراین گزارش فروش 19 میلیون و 500 هزار تومان نیز سهم فیلم "ترنج" ساخته مجتبی راعی شد و با این آمار در رده آخر قرار گرفت.
 
گفتنی است این آمار ارائه شده تا تاریخ 9 آذرماه و تنها اختصاص به اکران تهران دارد.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
امیدوارم یه روز در سینماها بسته بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی فر
۰۹:۲۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
منجیان سینما و خانه اش کجایند؟ همانطور که نمی شود دستوری بعضی از کار ها را کرد دستوری و روی کاغذ هم نمی شود شینما را به آینده امید وار کرد . اهالی سینما در خلصه ی پیروزی در یک کشمکش نمانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
سینما به خاطر محدودیتهایی که وزارت ارشاد به سینماگران قاءل است و فقط هم درجهان درایران مردم مسلمان هستند کلا از لحاظ اقتصادی قابل مقایسه با کشور های دیگر نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
این نتیجه فیلم های بی محتواست.
Iran (Islamic Republic of)
سکوت
۲۳:۴۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
وقتی که قیمت بلیط برای یک فیلم نفری 4000 تومان هست در حال که همون فیلم در بازار بعد از یک مدت کوتاه با قیمت 500 تومان اجاره ای یا 2000 تومان بفروش میرسه مردم ديوانه‌اند که برن سینما.
تو رو خدا انصاف داشته باشید!!!
آخرین اخبار