همایش تقدیر از 53 نفر از خدمتگزاران بازسازی حرمین شریفین جوادیندر کاظمین و طفلان مسلم(علیهم السلام) اعزامی از ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آران و بیدگل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در این همایش با تعزیت ایام اسارت اهل بیت امام حسین(ع) به عنوان ایام و لیالی حزن و اندوه شیعیان گفت:زحمات و خدمات اعضای ستاد و تمامی نیروهایی که به صورت افتخاری در این عرصه با قلم، قدم، زبان و جان و مال خود به صورت مادی و معنوی خدمت می کنند قابل تقدیر و ستودنی است.

حجت الاسلام سید محمد موسوی اعزام نیروهای کار به حرم های شریف اهل بیت در کشور عراق و خدمت به این حرم ها را بزرگ ترین افتخار دانست و افزود: حضور این افراد در این مضاجع منور و مقدس به واسطه دعوت ویژه ای است که از ناحیه مقدس ائمه بزرگوار برای آنها در این حرم ها صادر می شود.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل با تقدیر از زحمات نیروهای کار افتخاری اعزامی به عتبات عالیات و همکاری و مشارکت خانواده های آنها در این امر خداپسندانه و ذی قیمت گفت: خانواده های این افراد نیز با تحمل نبود همسران، برادران، فرزندان و پدرانشان طی مدت کار در عتبات عالیات در اجر و ثواب کار آنها شریک و پاداششان را مضاعف می کنند.

وی با اشاره به شدت پلیدی و خباثت کار تکفیری ها و ظلم و ستم آنها به شیعیان به ویژه ذبح و قتل شیعیان توسط تکفیری ها در سوریه گفت:در قرن 21 که قرن تمدن است کجای دنیا این همه خشنوت و ددمنشی و وحشی گری و ظلم به مظلوم معنا دارد.

به گفته وی، صهیونیست نه تنها جریان تکفیری را هیچ وقت به نقض حقوق بشر متهم نکرده است بلکه با حمایت مادی و مالی از آنها مجال و فرصت بهتر و بیشتری در دحمله به شیعیان و مقدسات و تخریب شعائر دینی آنها را داده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: در چنین اوضاع و شرایطی بازسازی و توسعه حرم های شریفین در عتبات عالیات به عنوان مامن و پایگاه های محکم شیعه در مقابل حرکت ها و فعالیت های متخامصانه و خبیثانه تکفیری ها ضروری استز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.