رئیس شورای بخش بومهن گفت: همکاری اداره منابع طبیعی با اداره ورزش و جوانان درامرساخت وسازمکانهای ورزشی به ویژه در روستاها برای استفاده بهینه از مراتع امری ضروری و حیاتی تلقی می شود .

خرمایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شهرستان پردیس به ویژه بخش بومهن با برخورداری از روستاهای زیبا و طبیعت دل انگیزخود و بهره مندی از ساختار قدیمی گردشگری و تفریحی به محل فرود سرمایه افراد در راستای ساخت و ساز هایی مانند باغ ویلا قرار گرفته است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :با وجود مشکلات و کمبود های مردم در این منطقه به ویژه در روستاها به خاطر فقر وجود امکانات و خدمات زیرساختی صدور مجوز برای اینگونه ساخت و سازها جای سئوال دارد زیرا افزایش تعداد باغ ویلا در بومهن و روستاهای این بخش از شهرستان پردیس جزء واجبات در این منطقه نیست.

رئیس شورای بخش بومهن با تاکید بر این موضوع که در این منطقه فقر مکانهای فرهنگی وورزشی روستایی را داریم اضافه کرد :روستاهای شهرستان پردیس به ویژه بومهن به عنوان مناطقی غریبه در راستای بهره مندی از خدمات زیرساختی در حوزه های فرهنگی و ورزشی تعریف شده اند .

خرمایی در خاتمه در مورد لزوم همکاری اداره ورزش و جوانان با اداره منابع طبیعی اظهارداشت :همکاری اداره منابع طبیعی با اداره ورزش و جوانان درامرساخت وسازمکانهای ورزشی به ویژه در روستاها برای استفاده بهینه از مراتع امری ضروری و حیاتی تلقی می شود .


انتهاي پيام/ ش ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.