رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی مازندران گفت تیمی متشکل از نمایندگان تمام دستگاههای اجرائی مرتبط با تولیدات مرکبات و مرغ و صادرات این کالاها به چهار کشور CIS اعزام خواهند شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، شمس علی هادیزاده معلم در جلسه کمیسیون تخصصی کشاورزی آب و منابع طبیعی با اشاره به اینکه در این سفر به دنبال بازاریابی و انطباق تولیدات با بازارهای هدف هستیم افزود با توجه به محوریت جلسه در خصوص ایجاد زمینه صادرات بیشتر مرکبات و مواد پروتئینی به ویژه مرغ بایستی با شرایط صادرات این دسته را فراهم آورده و موانع موجود را برطرف نمائیم.

وی افزود: به دنبال رایزنی با بانک ها هستیم تا به واحدهائی(بخش های خصوصی) که در بحث پرداخت موقعات مشکل دارند طی تنفس 6ماهه مشکلاتشان با بانک ها حل شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی مازندران گفت: با بانک توسعه صادرات جلساتی برگزار کردیم تا زمینه ارائه تسهیلات برای واحدهایی که مدارکی دال بر صادرات دارند فراهم شود.

هادیزاده معلم، اظهار کرد: ایجاد پایانه صادراتی در کشورهای هدف ، بحث تعرفه ترجیحی، برگزاری جلسات صادرات مرکبات حداکثر یک هفته در میان ، دعوت از خریداران (کشورهای هدف) و پیگیری پنجره واحد در امر صادرات را جز مواردی عنوان کرد که در دستور کار فوری این جلسه قرار دارد.

کشورهای مشترک المنافع سی آی اس شامل کشورهای آذربایجان،اوکراین،مولداوی، بلاروس، گرجستان، ارمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان و روسیه است./س

انتهای پیام //

برچسب ها: صادرات ، مازندران ، هیأت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.