امام جمعه جیرفت گفت: باید16 آذر را به عنوان یک روز ملی دردانشگاه ها زنده نگه داریم و ابعاد آن را برای دانشجویان بازگوکنیم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، حجت الاسلام اصغرعسکری در خطبه های نماز جمعه جیرفت افزود : دانشجویان نگذارند 16 آذر به فراموشی سپرده شود، این روز باید به عنوان سندی پر افتخار، نسل به نسل، بین دانشجویان منتقل شود.

حجت الاسلام عسکری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به فکر صادرات محصولات نیز باشند، زیرا تولید محصولات جنوب استان کرمان فراتر از مصرف داخل کشور است.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان محصولات خود را به صورت استاندارد و با کیفیت تولید کنند خاطرنشان کرد: باید محصولات کشاورزی به صورت ارگانیک و استاندارد باشند.

حجت الاسلام عسکری افزود: باید مسئولان با همکاری بخش خصوصی از منابع عظیم صنعت و معدن جنوب استان استفاده کنند.

وی تصریح کرد : با دعوت از سرمایه گذاران می توان بخش صنعت و معدن جنوب استان را راه اندازی و نقش بسیار مهمی در اقتصاد منطقه ایفا کرد.

امام جمعه جیرفت هشدار داد: اگر کسی بخواهد جلوی پیشرفت و توسعه منطقه را با ایجاد بعضی ناامنی ها بگیرد با آن برخورد قانونی می شود .

امام جمعه جیرفت همچنین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید استفاده از بیمه در کشور نهادینه شود، افزود: بیمه می تواند بسیاری از خسارات وارده به خانواده ها را جبران کند و با بیمه کردن خانه، وسایل نقلیه و انسان می توان از بسیاری ناهنجاری ها پیشگیری کرد./س


برچسب ها: روز ملی ، دانشگاه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.