معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در حال حاضر چهار هزار هنرمند اصفهانی بیمه هنرمندان هستند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، علی تمنایی در نشست هنرمندان شهرستان نطنز اظهار کرد: بیمه کردن هنرمندان به عنوان یکی از دغدغه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از چهار هزار نفر در سطح استان اصفهان از تسهیلات بیمه هنرمندان استفاده می‌کنند، اضافه کرد: هنرمندان شهرستان نطنز که در جایگاه ممتازی قرار دارند ، می‌توانند با ارائه مدارک خود به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز از تسهیلات بیمه هنرمندان استفاده کنند.

همچنین در این دیدار مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز با ارائه گزارش فعالیت‌های هنری اداره گفت : با توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، هنری، می‌توان فعالیت‌های هنری را توسعه داد.

علی مشربی افزود : در حال حاضر در سطح شهرستان 10 انجمن فرهنگی، هنری فعال و پنج آموزشگاه آزاد هنری و نیز دو موسسه فرهنگی ، هنری در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: آمادگی ثبت مؤسسات و آموزشگاه‌ها در این اداره وجود دارد و هنرمندان ضمن مراجعه و گذراندن روند امور اداری به تأسیس موسسات و آموزشگاه‌ها اقدام کنندش/.

برچسب ها: اصفهان ، بیمه ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.