نماینده شورای استان تهران در شورای عالی استانها گفت: شوراهای استانها هنوز جایگاه اصلی خود را بدست نیاورده اندوهدف از تشکیل شورای عالی استانها برداشتن این فاصله و بهبود ساختار شورای استانها است.

محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:جلسه انتخابات شورای استان تهران با حضور مهندس هاشمی استاندار تهران برگزارشد ولی هنوز شورای عالی استانها تشکیل نشده است و تا قبل از نیمه دوم دی ماه این اتفاق باید بیفتد.

وی با اشاره به اینکه شوراهای استانها هنوز جایگاه اصلی خود را بدست نیاورده اند تصریح کرد :شوراهای استانها با ساختاری که قانون برای آنها تعریف کرده است فاصله زیادی دارندوهدف از تشکیل شورای عالی استانها برداشتن این فاصله و بهبود ساختار شورای استانها است.

نماینده شورای استان تهران در شورای عالی استانها اضافه کرد:سرباز کوچکی به عنوان نماینده شورای استان تهران در شورای عالی استانها در خدمت نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری هستیم و ارشادات و راهنمایی ها و توصیه های مقام معظم رهبری را در دتسور کار قرار می دهیم .

قانبیلی در خاتمه اظهارداشت :در شورای عالی استانها ادامه دهنده مسیرشوراهای قبلی در راستای تحقق ارزشهای انقلاب اسلامی هستیم تا بتوانیم کارنامه ای همراه با رضایت مندی مردم ارائه کنیم./س


برچسب ها: شورا ، رهبری ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.