مديرعامل بانک ملي ايران تاکيد کرد تقويت منابع‌مالي، کاهش مطالبات معوق و افزايش سهم بازار در الويت و لازمه قبول مسئوليت است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي بانک ملي ؛ عبدالناصر همتي گفت : ملاک ايجاد تغيير در ساختار بانک، تحول است و تغييري که به تحول منجر نشود ، ارزشي ندارد.

وي  افزود: ايجاد تغيير و تحول در بانک براساس مستندات و عملکرد مديران و روساي ادارات امور شعب صورت مي‌پذيرد و اطلاعات حاشيه‌اي و شايعه ها به تصميم‌گيري مديريتي در اين خصوص منجر نخواهد شد.

مديرعامل بانک ملي ايران ايثار و تلاش مضاعف را لازمه قبول مسئوليت در بانک ملي ايران دانست و بر همفکري و ايجاد راهکار خلاقانه براي رسيدن به وضع مطلوب تاکيد کرد.  

همتي همچنين بر جذب منابع ارزان قيمت، پيگيري و وصول مطالبات معوق، مديريت پرداخت تسهيلات براساس انتفاع بانک و ارتباط قوي و ناگسستني با مشتريان،کسب رضايت حداکثري مشتريان و توسعه خدمات و محصولات بانکي تاکيد کرد.

همتي به روند کاهش شعب غيرکارآمد اشاره کرد و ادامه داد: خود را به ارائه گزارش و پاسخگويي به مسئولان نظام در قبال تکليفي که به عهده گرفته‌ام، موظف مي‌دانيم و هيچ اهمال و کم کاري در حوزه منابع بانک قابل پذيرش نيست.

مدير عامل بانک ملي همچنين از حذف بازخريد اوراق مشارکت قبل از سررسيد ، خبر داد و گفت: 25 هزار ميليارد تومان منابع بانک به دليل بدهي‌هاي دولت و بخش خصوصي قفل شده و سررسيد 3300 ميليارد تومان اوراق مشارکت نيز فرا رسيده و دولت هنوز پول آنها را نپرداخته است.

همتي يکي از راهکارهاي حفظ منابع، برغم فضاي رقابتي در بازار را ايجاد ارتباط و روابط عمومي قوي با مشتري دانست و افزود: يک مدير علاوه بر تمام خصوصيات مثبت شخصيتي و اخلاقي که دارد، بايد توانايي اداره مجموعه خود براساس جذب منابع، کاهش مطالبات و افزايش سود را داشته باشد.
انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ملی ، مطالبات ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار