مجری برنامه "ویتامین3" پیشنهاد کرد در سومین جشنواره تلویزیون جام‌جم برای مخاطبین هم جایزه ویژه ای در نظر گرفته شود تا آنها بتوانند با شماره ملی خود رای دهند و نظر خود را درباره برنامه ها بگویند.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم، سید علی ضیاء با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره ای در طول سال واجب و ضروری است، گفت: از مهمترین اثرات مثبت این جشنواره این است که در آدم هایی که سالها برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی زحمت کشیده اند باعث ایجاد انگیزه می شود تا تلاش آنها بیشتر شود زیرا از این پس می‌دانند که این تلاش ها در جایی دیده می شود.

وی ادامه داد: برای همه آدم ها گرفتن جایزه  مهم است و مهمتر این است که کارمان از دید مدیران و داوران مخفی نمی‌ماند.

مجری برنامه ویتامین 3 اظهار داشت: با توجه به اینکه من مجری هستم اهمیت این جشنواره برای من بیشتر در بخش برنامه های گفتگو محور-ترکیبی است.

وی افزود: سریال ها و فیلم ها در طول سال در جشنواره های مختلفی شرکت می کنند و از نظر کمی و کیفی مورد ارزیابی و تقدیر قرار می گیرند اما برنامه های گفتگو محور- ترکیبی همیشه مظلوم واقع شده است.

ضیاء ادامه داد: به نظر من تاثیر برنامه های گفتگومحور- ترکیبی حتی بیشتر از فیلم و سریال است زیرا بدون هیچ گونه آرایشی با مردم صحبت می کنند و به نوعی اعضای خانواده مخاطب می شوند.

ضیاء با اشاره به ارزیابی و داوری به برنامه های گفت و گو محور ترکیبی افزود: البته باید توجه داشت که اتفاق های بهتر از 2 سال آینده می‌افتد زیرا در گذشته نمی‌دانستیم که کارمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد اما از حالا که به این موضوع واقف هستیم برنامه ها با دقت و کیفیت بهتری ساخته می شوند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۰:۰۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
خیلی مجری خوبیه نظراشم خوبه.........
آخرین اخبار