جزئیات کامل دیدار ستاد ارتحال "مرحوم عسگراولادی" با مراجع عظام تقلید،آخرین گمانه‌زنی‌های جانشین مرحوم عسگراولادی، احتمال حضور"محمدرضا عارف" در انتخابات میان دوره‌ای مجلس و ... را در گزارش این هفته احزاب بخوانید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،   احزاب در هفته‌ای که گذشت، عناوینی چون حماسه 16 آذر دانشجویان، جزئیات کامل دیدار ستاد ارتحال "مرحوم عسگراولادی" با مراجع عظام تقلید، خاطرات آیت‌الله رفسنجانی از نلسون ماندلا، ضرورت بازسازی جریان راست سنتی، اهمیت سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عربستان، آخرین گمانه‌زنی‌های جانشین مرحوم عسگراولادی، جزئیات دیدار عراقچی با حزب مؤتلفه اسلامی، اظهارات شخصیت‌های سیاسی در سمینار تخصصی"برندملی"، ضرورت تدوین لایحه امنیت برای زنان، بازخوانی فرمایشات "رهبر معظم انقلاب" در دیدار با "نِلسون ماندلا"، بازخوانی شهادت آیت‌الله دستغیب، احتمال حضور"محمدرضا عارف" در انتخابات میان دوره‌ای مجلس و ..... را در بر داشت.

خواندن این گزارش خالی از لطف نیست.

بازخوانی یک سناریو؛ راز بادبادک‌های سبز در 16 آذر 88 چه بود؟
 
اتفاقات ناخوشایند 16 آذر 1388 تاریخ را از حضور در این صفحه شرمنده می‌کند، روزی که خط روشن امام راحل نادیده گرفته و حرمت بنیانگذار کبیر انقلاب در تفکر جاهلانه و فریب‌خورده تعدادی معدود گم شد.





در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ؛ جزییات کامل دیدار ستاد ارتحال "مرحوم عسگراولادی" با مراجع عظام تقلید تشریح شد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جزییات سفر اخیر ستاد ارتحال مرحوم عسگراولادی به قم و دیدار با مراجع عظام تقلید را تشریح کرد.





در جلسه شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد؛ خاطرات آیت‌الله هاشمی از "ماندلا"

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدام دانشجويان در 16 آذر و شهادت سه تن از دانشجويان مبارز و انقلابي را سرمايه‌اي بزرگ براي ادامه مسير انقلاب اسلامي تا حصول به پيروزي نهايي در سال 57 دانست و گفت: امروز نيز بايد سرمايه تحصيلي دانشگاهيان و دانشجويان براي تداوم دستاوردهاي انقلاب و مسير نظام اسلامي حفظ شود.


حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین ابراهیمی: ضرورت بازنگری افراد در جریان اصولگرایی/ بازسازی در میان جریان اصولگرایی قطعا اتفاق خواهد افتاد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بازسازی در میان جریان اصولگرایی قطعا اتفاق خواهد افتاد و تمام تلاش ما این است که برای گام‌های بعدی منسجم‌تر حرکت کنیم تا اقداماتی که موجب تضعیف اصولگرایی می‌شود از میان برداشته شود.


دبير كل حزب موتلفه اسلامي: از نكات مثبت توافق هسته‌ای، كند كردن چرخ تحريم‌ها و نشان دادن قدرت ديپلماسي كشور است

دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت: توافق هسته‌اي بدون شك نه يك فتح‌الفتوح است و نه نوشيدن جام زهر. اين توافق نتيجه كاركرد ديپلماسي خارجي ما است و ممكن است ضعف‌هايي هم در آن وجود داشته باشد اما نبايد منكر نقاط مثبت آن بود، يكي از نكات مثبت آن كند كردن چرخ تحريم‌ها و نشان دادن قدرت ديپلماسي كشور در خنثي كردن توطئه‌هاي دشمن بود.





بشارتي: سفر "هاشمی رفسنجانی" آغازگر سفر شخصیت‌های برجسته به کشورهای منطقه است

وزير کشور دولت سازندگي با بیان اینکه سفر احتمالی هاشمی رفسنجانی به عربستان آغاز کننده فصل جدیدی در روابط جمهوری اسلامی ایران با این کشور خواهد بود،‌ گفت: این سفرها می‌تواند آغازگر سفر شخصیت‌های تاثیرگذار به کشورهای منطقه باشد.




جزییات کامل دیدار حزب موتلفه اسلامی با عراقچی/تشریح دستاوردهای هسته‌ای ایران در جلسه شورای مرکزی

حزب موتلفه اسلامی شب گذشته پیرامون تشریح دستاوردهای هسته‌ای ایران با سید عباس عراقچی دیدار کرد.






سجادی: ابوترابی‌فرد گزینه شورای مرکزی نیست/ دبیران کل جبهه کاندیدای بالقوه هستند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دبیران کل احزاب جبهه، کاندیدای بالقوه برای دبیرکلی هستند، گفت: این گزینه‌ها در جلسه آینده جبهه پیروان مطرح می‌شود.

آیت‌الله جوادی‌آملی: اسراییل و آمریکا اتاق فکر تکفیری‌ها هستند

آیت الله جوادی آملی گفت: اسلحه را کسی می‌تواند از دست تکفیری‌ها بگیرد که خود، اسلحه را به دست آنها داده است.





نیک‌فر : "باهنر" به عنوان گزینه جام برای دبیرکلی جبهه پیروان انتخاب شد

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ضمن تشریح جزئیات جلسه اخیر حزب متبوعش، گفت: اعضا پیرامون انتخاب باهنر به عنوان دبیرکل جدید جبهه پیروان به اتفاق نظر رسیدند.


انبارلویی مطرح کرد؛ وجود گونه‌های مختلفی از اصولگرایی در کشور/جریان اصولگرایی از انتخابات گذشته درس خوبی گرفت

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:وجود چند ضلع رقابتی در انتخابات گذشته، گونه‌های مختلفی از اصولگرایی در کشور را نمایان کرد.


فومنی:سایت رسمی حزب مردمی اصلاحات راه‌اندازی شد/دیدار احتمالی حزب با روسای قوا

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از راه‌اندازی سایت حزب متبوعش و دیدار احتمالی با روسای قوای سه‌گانه خبر داد.




بازخوانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با "نِلسون ماندلا" + تصاویر؛

درگذشت "نِلسون رولیهلاهلا ماندِلا"، رییس جمهوری پیشین آفریقای جنوبی، رهبر جنبش علیه آپارتاید و برنده جایزه صلح نوبل در سن 95 سالگی بهانه‌ای شد برای آنکه اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره وی را بازخوانی کنیم.





بررسی "تشکیل اتاق فکر زنان" در گفتگوی مشروح باشگاه خبرنگاران با "شیدا نیکوروین"؛ ضرورت تدوین لایحه امنیت برای زنان/ شاکله اتاق فکر زنان مثبت است


مدرس دانشگاه، کارشناس و محقق صدا و سیما شاکله تشکیل اتاق فکر زنان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تشکیل این اتاق فکر به شرط برنامه‌ریزی تمام نهادها، دستگاه‌ها می‌تواند اثربخش باشد.


حدادعادل:حرف رییس جمهور در زمینه تکمیل و ارائه پروژه‌های نیمه ساز مسکن مهر حجت است

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: براساس آخرین اطلاعات و آماری که رئیس‌جمهور در گزارش 100 روزه خود ارائه داد، ظاهرا این طرح با وجود کاستی‌هایی که دارد تکمیل و ارائه خواهد شد.

استفتاء از آیت الله مکارم شیرازی در رابطه با دليل حرمت اشتراك در فيس بوك

دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدّظلّه) استفتاء در رابطه با دليل حرمت اشتراك در فيس بوك را منتشر کرد.




فتحی‌پور: بودجه ارائه شده از سوی دولت فقط برای رتق و فتق امور است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به لایحه بودجه 93 ارائه شده از سوی دولت به مجلس اظهار داشت: این بودجه سیاستی نیست و فقط برای رتق و فتق امور است در حالی که این بودجه باید به رویکرد سیاستی تبدیل شود.

صالحی امیری: هویت اصلی ما همان فرهنگ ایرانی است

معاونت پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رمز ماندگاری ایران فرهنگ و تمدن ایرانی است و می‌توان براساس پیشینه چندهزار ساله تمدن ایرانی به این مسئله باور داشت که هویت اصلی ما همان فرهنگ ایرانی است.




واکنش حجت‌الاسلام شیرمردی نسبت به دریافت کارت هدیه از مرتضوی

رییس ستاد نماز جمعه تهران واکنش جالبی نسبت به دریافت کارت هدیه از مرتضوی نشان داد.






فتحی‌پور: برندهای برتر کشور را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهند

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: برندهای برتر قادرند هیجان مصرف‌کنندگان را بیشتر کنند و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند.






حجت‌الاسلام تقوی: مردم ایران توانایی پذیرش‌ تحریم‌هایی شدیدتر از این را دارند/ از حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه اطلاعی ندارم


عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کشور ما صاحب امکاناتی است که می‌تواند تحریم‌هایی شدیدتر از این را تحمل کند و روی پای خود بایستد.


رسولی: کاندیدا شدن عارف در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس کذب محض است

عضو هیئت مدیره بنیاد باران گفت: کاندیدا شدن عارف در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی کذب محض است و از اساس صحت ندارد.





به بهانه سي‌ودومين سالگرد سومین شهيد محراب/آیت‌الله دستغیب؛ مبتکر اندیشه‌های نو در انقلاب/ خواب عجیبی که خواندنی است!

"آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب"عالمى شیعى و پدری شفیق با اندیشه و عملی بسیار ارزشمند، عمر خود را در خدمت و پاسدارى از ارزش‌هاى اسلام صرف كرد و ابتكارات و اندیشه‌هاى نو و جدید وی درخشش خاصی در زمان انقلاب داشت.


سجادی:انتخاب "باهنر" برای دبیرکلی جبهه پیروان بدون در نظر گرفتن دیدگاه تمامی احزاب میسر نیست

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه "محمدرضا باهنر" یکی از گزینه‌های مطرح برای دبیرکلی جبهه پیروان است، گفت: انتخاب وی بدون در نظر گرفتن دیدگاه تمامی احزاب میسر نیست.



رضایی در دیدار هیات دانمارکی:ملت ایران از منافع ملی خود عقب نشینی نخواهد کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه غرب و به ویژه آمریکا با جمهوری اسلامی ایران مشکل اساسی دارند،گفت: در مقاطع مختلف حسن نیت ما ثابت شده ولی آنها برخورد مناسبی با ما نداشتند و این بار هم شواهد حاکی از تکرار همین ماجراست.



انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، هفته ، گذشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار