کارگردان فیلم مشهور پادشاه شنزارها که در بسیاری از کشورها به نمایش درآمده است و هم اکنون در حال نمایش در سوریه است، جهت گیری این فیلم را ضد آل سعود دانست که به تخریب و ویرانی در سوریه از طریق گروههیا تروریستی مشغول است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  پایگاه رای الیوم، نجده انزور گفت: من جز دوربین سلاح دیگری در دست ندارم و دوربین تنها سلاحی است که در اختیار دارم.

این کارگردان مشهور سوری افزود: ممکن است که بتوانند صدای مرا خاموش کنند، اما صدها نجده انزور متولد خواهد شد.

وی بیان کرد: فیلم پادشاه شنزارها در راستای منافع سوریه است و ضد کسانی است که کشور ما را ویران کردند و سوریه برای من اولویت اصلی را داراست . بهای فیلم بسیار گران است و آنها(سعودی ها) نمی توانند بهای آن را بپردازند. خون شهیدان،ویرانی کشور و ارتش ما بهای آن است.

این کارگردان درباره نمایش فیلم خود در مناطق مختلف ادامه داد: هنر به هر مکانی خواهد رسید و تصمیم به نمایش به دست اندرکاران این حوزه مربوط می شود.

نجده انزور بیان کرد: سوریه دارای میراث تاریخی کهنی است.پدیده تروریسم ریشه کن خواهد شد و سوریه سربلند بیرون می آید و بشار اسد رئیس جمهوری سوری مشعلی برای تمام نسلهای آینده است.

شایان ذکر است که طلال بن عبدالعزیز با حمله به نجده انزور کارگردان فیلم پادشاه شنزارها مدعی شده است که وی ترویج دهنده جهاد نکاح است. این شاهزاده ضمن درخواست توقف نمایش این فیلم کوشیده بود که این فیلم را ضعیف و فاقد ارزش هنری معرفی کند.فیلم پادشاه شنزارها به زندگی عبدالعزیز موسس رژیم آل سعود می پردازد. و دو بازیگر ایتالیایی نقش جوانی و پیری عبدالعزیز را بازی می کنند و بازیگرانی از انگلیس،ترکیه،سوریه و لبنان در آن بازی می کنند.

برچسب ها: وبگردی ، فیلم ، شنزارها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.